Gå til innhold

hvilken vogn tror du jeg bør velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine kriterier:

4 hjuls

god plass i korga under

korga skal vere av stål.

skal kunne gå an å ha barnet vendt mot meg.

ja var vel det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio! Helt klart med dine kriterier! Har hatt Brio selv, veldig fornøyd. Brio har alle de gode egenskapene som en Simovogn, men er lettere, stødigere, blir mindre sammenlagt og er litt sprekere å se på (syntes jeg ihvertfall). Selv går jeg nå rundt med en Mistral, det fordi Brioen min har blitt gammel og slitt (4 år, brukt hver dag), og fordi jeg hadde lyst på en annen type vogn med litt sprekere design. Syntes egentlig at Brioen er en mer praktisk vogn, ihvertfall mens barnet er lite og ligger i bag.

Skrevet

opps glemte å skrive at han er 1 år å at de skulle vere såports vogn

Skrevet

Siden han allerede er et år, ville jeg heller hatt Teutonia Mistral! Men da blir det litt mindre plass i varekurven, og den er i stoff. Men varekurven på Mistral har en annen fordel, den har kanter på alle fire sider slik at løse ting ikke detter ut. På eks Brio, som har større varekurv, så må man alltid ha med en sekk el.l for at tingene ikke skal dette ut av kurven siden den er så åpen. Mistral er lettere enn Brio og har litt tøffere design. Som ren sportsvogn syntes jeg derfor Mistral er bedre.

Skrevet

takker, har hatt misteral 03 mod, var godt fornøyd, men solgte den.

Skrevet

OK, hvis du ikke vil ha Mistral, så ta en kikk på Brio Nova. Den oppfyller alle dine krav. Mange skryter av Emaljunga city cross, men jeg vet ikke hvordan varekurver er på denne. På Nova er det vendbart styre, mens på City Cross må du snu sportsdelen selv. Ta en kikk på disse du!

Skrevet

Teutoniavognene har ikke handlekurv av stål da..! Skjønner ikke helt det kriteriet da, det er jo umulig å ha småting liggende under der da..! Det er vel bare de digre kombivognene (Brio, Simo og Emmaljunga(?)) som har dette...

Ville anbefalt deg Mistral, Mistral S, Bugaboo eller Brio Nova...

Skrevet

hva med brio flex??

Skrevet

Jo har hatt sann tøy korger å liker de ikke, føler de blir ødelagt om en belaster de for mye.

må ut å se på litt vogner

Skrevet

Jeg hadde valgt en Simo kombi-vogn jeg. Der kan du jo flytte både kjøreretning ved å snu håndtak, samt at du kan snu selve sportsdelen.

Også er det stor plass i kurven under vogna :)

Skrevet

emmaljunga classic sport oppfyller kriteriene dine:-) ellers er vel ikke bugaboo noen løsning her, hun skulle jo bare ha sportsdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...