Gå til innhold

Hvilken vogn synes dere er best? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best til hva da? Har trengs det noen flere opplysninger for å svare. Jeg syntes Teutonia Mistral er best til meg og mitt bruk. Bor landlig til og går på all slags føre. Så lenge snuppa er så liten så syntes jeg det er fint med vendbar vogn, slik at jeg kan ha øyekontakt med henne. I tillegg er vogna meget stabil, liten og lett og fin å se på. Til min eldste datter vil jeg ha en annen type vogn som er ren fremovervendt! Kanskje en lett 3-hjuling med store gode hjul.

Skrevet

Er ikke glad i trehjulinger- det er jo smakssak.

Synes Simo kombi er super til baby, og liker den veldig godt som sovevogn til større barn. Har trillet mange mil med vår, og synes den er god å trille.

Til kjøpesenterbruk har vi en Emmaljunga Scooter som er en lett liten sportsvogn, den er vi også veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med to av vognene mine; Simo kombi når snuppa var under ett år, og TFK joggster twist nå som hun er 13 mnd. Simoen har fantastiske fjæringer og god komfort, TFK'en er lettere å trille, og veldig stødig og god:-)

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med mine to vogner, en Mistral Sport som jeg bruker på allslags terreng og en Quinny Buzz som er en lett og smidig sak jeg bruker sommerstid og på shopping! Begge kan brukes begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...