high five Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 I håndsettet til Mary Key er det en rosa salve som tar alt av bleieutslett, smokkeutslett, sår som oppstår i valker etc. Anbefales på det sterkeste!
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Denne har jeg også men har faktisk ikke tenkt på å brukeden som stellekrem :-)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jeg anbefaler inotyol også. super salve!
Stine*Mor Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hvor får man tak i den salven da? Den må jeg prøve
lolitalempica Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Denne kan du få kjøpt hos meg. Jeg er Frittstående Hudpleiekonsulent og selger Mary Kay produktene. Send en PM eller mail så kan jeg fikse dette:) Den er absolutt til å anbefale! MVH Kristine Mail: [email protected]
therese nyhus Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 vitapan folkens helt fantastisk fåes på apoteket i krem og salve
KarinB Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 melkeutslett og tørr og irritert hud hos babyer: anbefaler aderma fir tørr og irritert hud. Fåes kjpt på ale apotek. er helt fantastisk. utslettet ble borte i løpet av dagen. kunne se en forskjell etter bare en time!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har dette håndsettet, og ble anbefalt av MK-konsulenten å bruke denne salven mot bleieutslett blant annet. Men da jeg leste bakpå at den ikke måtte smøres mellom tærne blant annet, fordi der var det så tynn hud ble jeg skeptisk...Kan ikke smøres mellom tærne, men på bleieutslett? Nei takk! Men en salve som heter Vossabia Babysalve (vossabia.no) er det beste jeg har prøvd på sårhet og bleieutslett...Hun kan være kjempesår, men over natten blir det helt bra igjen
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 jeg bruker cosmopharma sin. helt fantastisk. paraben og parfyme fri. mild og god. beskytter mot gnaging av bleier, og irritasjon fra urin og avføring. kjøper den her: www.cosmopharmas.com/NO58759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå