jannefødeklar Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Dere som har bestilt: bruker dere bestillingsskjemaet eller sender dere mail med liste over hva dere skal ha? ( har mailet med de for et års tid siden, lurte på å kjøpe EW men ombestemte meg. Fikk kjempebra inntrykk av Henning & co) Personal ID, er det hele personnummeret? Og ang betaling,skal betale med Visa. Reserverer de beløpet med en gang, bare at det ikke blir trekt,eller venter de med å reservere til vogna blir sendt. Og sist: skal jeg kjøpe det svarte regntrekket,eller det blanke? Hva koster disse i Norge?
Blue Lady Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Brukte bestillingsskjema på nettet ja. Personal ID er personnr ja. Har noe med fortolling å gjøre tror jeg. Betalte med Visa, men husker ikke når de trakk pengene.. tror det var ca samme dag for de hadde vogna på lager så den ble sendt dagen etter. Jeg kjøpte det svarte regntrekket fordi jeg synes de som er i plast blir så store sammenlagt at de tar hele kurven under. Det svarte er bare litt plast på så det blir mindre sammenlagt. har ikke vært plaget med at det ikke er vanntett hvertfall
jannefødeklar Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Ok,takker ) Får ikke til å legge i shoppingkurven,skjønner du.. Skjer ingenting når jeg trykker. Hmm...prøve igjen senere,kanskje.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Regntrekket koster 299.- Allværstrekket koster 349.-
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Man skal jo ikke oppgi personnr spesielt ikke sammen med kredittkort-detaljer!!! Man kan jo besttille alt fra nettet i ulandet uten å bli bedt om personnr, så hvorfpr skal man det når man kjøper barnevogn???
En-av-hver Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hei Det er fortollingen som krever at du oppgir pers. nr. De sender med Tollpost og da ordner de alt, men de må ha pers. nr på den som importerer. Du må oppgi pers. nr til Posten også hvis du skal ta inn varer som de håndterer. Jeg har bestilt to vogner fra Babyjungle, betalt med kredittkort, de trekkes når de sender. Ingenting å klage på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå