Gå til innhold

Overgang til sommertid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, snakker om ammetåke. Jeg matet Benjamin til vanlig tid kl 18, og la han 18.30. Men for første gang lå han å pratet og lekte med tærne og tutten etter han la seg. Etter en god halvtime sovnet han... DAAA begynte jeg å tenke at jeg "egentlig" hadde lagt han kl 17.30 hehe. Så da var det ikke så rart at han ikke var trøtt. Men men. I dag var det opp igjen til normal tid, så han er mye mulig i rytme igjen nå.

Her går det i tenner, så alt står på hode:-(

Hun sover uttrolig mye, og på lørdag så sov hun en middagslur på 10 timer. Jeg hadde ikke hjerte til å vekke henne, siden jeg visste at hun slet med kløe i tennene. Hun har heller ikke hatt den store matlysten. Hun våknet da kl 4 (vel 5 sommertid), så da måtte jeg ta henne opp for å skifte bleie og gi henne en flaske med melk. Da vi lå oss igjen en time etterpå sov hun videre til 9.

Så her har vi ikke merke noe til overgangen til sommertid. Da vi gikk over til vintertid klarte vi å få så og si kontroll på leggetiden.

Annonse

Jeg hadde store forhåpninger til overgangen til sommertid siden jeg har en som våkner klokka 5. De to første dagene våkna han klokka kvart på 6, men i dag var det på'n igjen klokka 5. I dag tok jeg han ikke opp før 6. Tenkte å teste det noen dager og se om han skjønner at det er natt helt til klokka 6. Blir jo ikke noe mer søvn foreløpig, men det er jo lov å håpe at han kan sove til 6 etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...