Gå til innhold

æææærsj, da var kvalmen kommet=/


-oOOOStorken AirlineOOOo-

Anbefalte innlegg

akurat på min 6.uke=/

hadde håpet å slippe unna litt lenger, men nei!

våknet kl 6 i mårrest å da var det bare å hilse do skåla pent god morgen=/

 

jaja, ha en fin dag jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer,he-he;-p

 

Det var ca. da den kom hos meg også,da jeg var gravid nå før jul! Er bare svakt kvalm når jeg er småsulten nå,men er bare 5+6 idag. Regner med jeg havner der du er ganske snart:-( Men men,er heller kvalm enn å gå tilbake som prøver igjen!

 

Hang in there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda føler med deg håper jeg slipper å bli kvalm så tidlig

sist ble jeg i uke 9 !

er jo bare 4+2 i dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååå!

grøssgrøssgrøssgrøssgrøssgrøssgrøssgrøssssss!

føler no så inni huleste med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe magisk med den datoen. For akkurat på 6.uke både i dette og forrige svangerskap startet også min kvalme. Har lest at hjertet begynner å slå i uke 6. Kan det ha en sammenheng?? Tar det som et godt tegn, selv om det er j... plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var det til meg og.. begynte i uke 6.. er nå 8+1 og den begynner å avta :).. jipppiii.. :). enn så lenge . håper det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde trod det skulle komme sånn litt etter litt men nei, det bare plutselig slo meg=/

har tidligere blitt litt småkvalm etter at jeg har spist men det kan overhode ikke sammenlignes med dagen i dag=)

 

har hørt at hjertet begynner å slå etter 25 dager fra befruktiningen så d begynner vel å bli den tiden der jah=)

 

håper bare at jeg ikke blir gående så lenge i svangerskapet med kvalmen, hater å spy å alt slikt, men men , selvgjort er velgjort, er det ikke det dem sier?=)

kommer forhåpentlivis noe godt utav dette allefall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ennå ikke kastet opp, men igår satt jeg på do med bøtte og kaldsvettet og var sikker på at jeg måtte kaste opp. men så roet det seg ned igjen.

Bare tanken på mat gjør meg kvalm. Har fått i meg 2 skiver i dag + litt te.. Hatt en veldig dårlig natt med lite søvn så i dag er jeg helt i ørska. slitsomt. gudskjelov er jeg sykemeldt så jeg slipper og gå på jobb slik.

 

 

FØLER MED DERE ALLE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte på dag 6+1 her, og er i uke 8 nå, ligger rett ut og kaster opp hele døgnet......helt jævli!! mamma trur jeg er salmonella forgifta,for hver gang hu er på besøk løper jeg:S:S hehe, må vel fortelle det snart...men men, hører at det er positivt så, får bare satse på det,og holde ut.....:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg på skola om dagene dersom det blir like ille fremover, har 0 energi eller konsentrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...