Gå til innhold

Noen andregangsfødende her?


Mamsen&2Gull

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har fått en liten kul på magen? Har hørt at man for mage tidlig i svangerskapet hvis man har vært gravid før. Eller er det bare tilfeldig?

Jeg er bare 4+4, og har ikke antydninger til mage, men bare lurte om det var noen som var kommet litt lengre enn meg, som kunne svare meg:)

Jeg har vel litt mage fra før av å, så det vises vel ikke på meg på lange tider:) Haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+2 men tror ikke d er lenge til d syns.. Kjenner magen er helt steinhard og d var den ikke før.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 9.uke og har ikke antydning til kul på magen enda, men har også hørt at man får tidligere kul på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt over 7 uker på vei med andremann. Magen er utrolig oppblåst og urolig, så derfor er det en god kul der. Men det er nok ikke livmoren som har vokst særlig ennå, men mye luft og "uroligheter" som trenger plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 m nr 2 og har vært opplåst og svær siden beg av uke 6. Ganske slitsomt for ejg syns jeg ser såååå gravid ut, og vil gjerne vente til etter påske før jeg annonserer det på jobb.

Forrige uke var forresten ikke så ille, men i helga var jeg ballong igjen..

Men magen er myk, så det er ikke babyen som tar plassen i hvertfall... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg er i uke 11 med nr tre...ingen veldig til mage her heller...første gang fikk jeg ikke mage før i uke 25,med 2.mann kom den ca i uke 15..sp spent på når den dukker opp denne gang...skal sies at jeg har gått ned 7 kg som følge av svangerskapskvalme da,så kan jo være derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også kvalm i forrige svangerskap, og gikk ned 10 kg.. Fikk ikke mage føre jeg var 6-7 msn på vei. Spent på hvordan det går den gangen her..

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser den ut til å dukke opp seinare. Er no i veke 10, og er litt oppblåst kanskje, og synest klær som strammar er ubehagelige, men magen er som før.

 

Forrige gong fekk eg mage ca veke 12, men denne gongen har eg litt meir polstring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+5. Venter nr. 2.Har litt mage fra før. Jeg kjenner antydninger til at magen begynner bli hard, men ikke noe voldsomt. Men er veldi oppfylt og oppblåst. Føler meg rett og slett feit. Men hører flere som sier at fra 3-4 mnd blir man mest oppblåst slik at en føler seg mer feit enn gravid. Så håper det blir bedre når det har gått et par/ 3 uker til og jeg får mer gravid-kule. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6+1 her, og merker at det e ganske hardt nederst i magen,rett over skambeinet, visst eg har ei fylt blære så e det heilt for jævlig..., mener faktisk at eg har kjent noen bevegelser, det e ikkje samme bevegelsene som luft gir, he he he men som da eg va gravid med førsta. men det skal vel ikkje være mulig?? kjenner det spesielt ei lita stund etter inntatt snop og cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+2 med nr to, fortsatt ingen tegn til mage. Har heller ikke hatt tegn til andre plager som er vanlige når man er gravid. Nesten vanskelig å tro at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 9 uker på vei med nr 2, og synes magen har kommet mye fortere denne gangen. Men det er vel som flere andre sier mest pga oppblåsthet. Om morgenen ser magen nesten normal ut, men på kvelden ser jeg ut som om jeg er 4 mnd på vei. Må spre ryktet snart, for ellers kan jeg ikke treffe noen på kvelden og holde dette hemmelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...