Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er gravid i snart 7 mnd, og er ikke sammen med barnefar.Vi kommer fra en mindre bygd og var nesten naboer.Da jeg fortalte at jeg var gravid svarte han at: det var ikke han klar for og at det var mest ansvarlig å ta abort, han skulle ikke bli far, jeg var på egenhånd...og diverse "abortmeldinger" på sms..Dette førte til at jeg ble så deprimert at på det tidspunkt ble barnet mer eller minde uønsket og jeg ble sint hver gang noen nevnte graviditeten.Jeg fortalte det ikke til andre enn min søster først, og var så langt nede at jeg ville ta abort-det var for sent!Han tok ikke kontakt(annet enn i fylla) eller tok turen bort-som tok 2 min!fortalte familien min om barnet og de ble overraskende glade og prøvte å støtte meg som best.Jeg kom meg litt etter litt, men eneste mulighet for meg å klare å glede meg skikkeli og å klare å se en lys fremtid var å flytte fra bygda.Har nå bodd vekke i halvaen mnd, fått meg nytt mobilnummer og gleder meg veeldig til junibabyen min...kun min:)(?)Barnefar prøvde ikke å få kontakt første 5 mnd..og jeg har derfor bestemt meg for å klare dette veldig bra selv...(puster lettet ut....)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Virker som du ikke trenger så særlig oppmuntring...kjempebra gjort av deg å flytte vekk fra bygda,- tøft gjort av deg!:-) Noen ganger så er det bare best å komme seg vekk. Vi sees på aleneforeldreforumet på dib i juni engang da!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Til og med superflinke jenter trenger en oppmuntring, du har virkelig gjort det enneste rette for deg og babyen din, blir stolt av jenter som deg, stå på jente
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk..merkelig hvor mye det betyr å få litt støtte om det valget en har tatt! setter stor pris på svarene:)) takktakk:o)
maiprins Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Hei anonym! For en jente du er, en jente med skikkelig tæl i! Du gjorde noe utrolig fornuftig! Er kjempestolt av deg!!!! Tror virkelig at det var et utrolig lurt valg du foretok deg! Lykke til anonym! Stor klem fra en som er stolt av deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå