fairy Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei alle sammen! Det er en liten evighet siden jeg har vært her inne nå. Syns det har vært så liten aktivitet her, men nå ser jeg at det har tatt seg opp endel. Så bra=) Siden sist har jeg vært på UL, alt sto bra til med den lille GUTTEN! Fikk ny termin 5 august, ble flyttet fra 10 aug, så det gikk rette veien! Magen begynner å vokse til nå, så jeg skal se å få lagt ut noen bilder. Er fortsatt sykemeldt, regner med å være det ut sv.skapet, dessverre. Sliter veldig med bekkenløsning, blir bare erre og verre samme hva jeg gjør. Så innimellom humper jeg rundt på krykker. det er litt nederlag, hadde sett for meg at jeg kom til å bli en frisk gravid dame, som stråler! I stedet ser jeg en sliten og trist jente i speilet hver morgen.. Men det går seg nok til! Skulle bare bli en liten oppdatering dette, men hadde visst mer å si enn jeg var klar over! Håper alle har det bra, og at vi får til mange fine samtaler, råd og diskusjoner framover=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8765372-lenge-siden-sist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raych Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Heia!. Ja, jeg synes også det har tatt seg opp litt her inne nå. Vi får være flinke med å holde hverandre oppdatert:) Godt at alt var fint på UL da, og så kjekt at terminen ble flyttet den veien:) Jeg har også vært på UL og foreløpig termin er 14. august. Skal inn på ny UL i slutten av april da de var litt usikre på terminen. Vi fikk ikke vite hva det blir, så vi lever fortsatt i spenning:) Vi høres vel igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8765372-lenge-siden-sist/#findComment-8768122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå