Gå til innhold

Så deilige sider!!

lillepusen

Anbefalte innlegg

Så deilig å komme et sted der det ikke brae er fnisende 20 åringer! Misforstå meg rett, det er mange søte jenter inne på BIM,men jeg har følt meg litt gammal i blant. Fikk tips av meieriet om denne siden. Er nølende ny foreløpig, litt kjipe historier før, men profilen ligger på lenken der vi skulle skrive litt om hvem vi er.

Gleder meg til å bli kjent med dere!

Fortsetter under...

Ja, er ikke disse sidene befriende! Synes det er fint at det er så mange forum her, for da burde det være mulig å finne likesinnede for alle gravide, og jeg har funnet ut at en del av de andre forumene ikke passer for meg. Det er jo stor forskjell å få barn i 20-årene og i 30-årene, og også sånn ellers er man opptatt av andre ting.

Det er fint at det kommer til stadig nye gravide til disse sidene, det er jo oss som er her inne som gjør sidene mer levende. Så jeg synes det er viktig at vi bruker dem, gir hverandre oppmuntring, kan hjelpe hverandre med tips og råd, og rett og slett ha det gøy i sammen!

Hiver meg på og er så enig i det Coscos skriver. Jeg får veldig mye igjen av å være inne på dette forumet. Lese andres innlegg med erfaringer og stille spørsmål selv. Responsen og tonen man får tilbake er alltid god!!

Jeg har nå vært her inne en stund og nærmer meg slutten av svangerskapet. Kommer nok til å henge her inne en stund etter fødsel for å følge med på hvordan det går med dere alle sammen.

Lykke til videre alle sammen!! :-)

Annonse

Helt enig, lillepusen!

Er ikke innom BiM hver dag, men koser meg de gangene jeg er her på de "modne" sidene.

Gleder meg til å bli bedre kjent etterhvert, og har tenkt å møte opp på treff når jeg har "kommet ut av skapet". Har ikke fortalt noen at vi venter attpåklatten ennå. Jentene våre skal få vite det først (9 og 11 år), men først vil vi gjerne ha unnagjort duotesten. Venter på innkalling til UL hvert øyeblikk, har tatt blodprøvene. Spennende dette her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...