Gå til innhold

meg vel


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg svarte deg i den tråden til Hoppetussa... Ang. det med soving kun 20 min x 3 på dagtid. Det høres nemlig akkurat ut som om vi har det her i huset...

 

Nå leser jeg i grøt-nekt tråden at du har matnekt i huset. Det er jo også akkurat sånn vi har det her! Og jeg som har slitt med spreng i over en uke og endelig fått trappet ammingen ned til ca fem pupper om dagen.... (Nå skyldes det nok sykdom her i huset, men slitsomt allikevel). Så nå har jeg fullammet i tre dager igjen, men det må jo være lite han får i seg jeg som endelig hadde fått ned produksjonen... :o/ Og når han vel nå sikkert snart blir frisk igjen, da skal jeg til og slite med brystspreng igjen tenker jeg...

 

Selv om det jo selvfølgelig er kjedelig at du har det sånn, så er det nå allikevel litt godt å høre at det er flere i samme situasjon som meg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er jeg vet du:-)nesten litt synd å være inne i dette deilige været, men gutten min sover nå - deilig å få vasket litt klær og dibbet litt, merker at jeg forter meg å slå på pc når han sover, hi hi. Vet du, jeg tror dette med matnekt og lite soving kan være sykdom og tenner i kombinasjon. Han var syk for en tid siden og så begynte det å komme flere tenner.. Og så tror jeg han vet at han får pupp hvis han ikke spiser noe annet, de er ganske smarte sånn.

Hvordan er det med Karsten, tar han flaske sånn at du kunne ha gitt han tillegg? Det får nemlig ikke vi til..

Vi får bare ha brystspreng og lekke - det er sånn husets daglige leder vil ha det:-)

 

Kom deg ut i det fine været, det skal vi

 

Ønsker dere en deilig dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig de er smarte nok til å skjønne at de får pupp om de ikke spiser annet. Men nå som jeg hadde kuttet ned så tror jeg ikke han blir mett av puppen, så han er liksom ikke fornøyd med den heller. Så lenge han ikke spiser annet så tør jeg ikke nekte ham den heller... Han tar ikke flaske her heller nei! Gjorde det før da han var mindre, men dumme oss sluttet å trene. (Lært til nestemann, ja!) Han har begynt å drikke vann fra flaske da, sånn smått. (Når han er frisk)

 

Joda, skal en liten tur i finværet når Karsten våkner... Men bare for å trille til legen! Pjusken min er ikke i form, bleiene er mer tørre enn jeg liker... (Og derfor vil jeg i hvert fall ikke nekte ham puppen.) Men jeg får gå sakte til legen, så får jeg nyte sola på veien. Og så skal jeg spørre om han synes at det er greit at jeg er litt ute uansett. Så kan jeg kanskje sette meg på en benk i sola mens Karsten sover etterpå... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de blir nok ikke mette av pupp lengre, tror det er mest tørsteslukker og enda mere KOS. Vi pupper omtrent hver andre time om natta og kanskje 3 ganger om dagen nå. Hva gjør vi ikke for disse små. Min er i godt humør heldigvis!

Gjorde samme "feil" som deg mtp flaske, var så fornøyd med at han tok den da han var liten så tanken på å opprettholde streifet oss ikke engang, plutselig så nektet han bare. Vi har gått over til tutekopp nå, og får kanskje i han litt vann i løpet av dagen (kanskje 0,5 dl eller no')

 

Håper det gikk fint med Karsten hos legen, forresten..?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...