Dotten Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Har ikke oppdaget dette forumet før nå. Jeg har vært mest på Skravle og Bli gravid.... men tittet innom her i dag. Er i min 8. pp og håper spiren sitter snart. Har ei lita snuppa på 18 mnd. fra før, og hun er verdens herligste lille lure He, he. Ønsker alle lykke til her inne, og håper ingen av oss må bli her for lenge, men håper heller at vi kan flytte snarest mulig over til 1. tri på BiM. Hilsen
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei på deg Dotten C";) Til lykke med videre prøving ! Håper våren får en positiv virkning på oss alle, slik at glade nyheter sprenger på her inne ! Nå skal jeg ut å nyte godværet,en flott dag ønskes deg også ! Hilsen
skifer Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hei dotten. Velkommen hit,lykke til med prøvinga.
tullipanen Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Hei Dotten. Velkommen hit og lykke til med prøvinga. Får håpa at spiren sitter snart.
*BLÅFUGL* Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Hei Dotten- velkommen skal du være ! Vi er mange her som ønsker oss "videre" , selv om det er aldri så koselig å være her sammen med så mange omsorgsfulle og greie jenter.... Vi får satse på en kollektiv vår-flytting :-)) Lykke til videre med prøvingen- håper spiren din snart er i boks !!
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk jenter Eller kanskje jeg nesten må kalle oss damer nå.. Hi, hi. Ha en flott og solrik dag. Her er det knallvær, men jeg sitter inne på kontoret. Det er en smule surt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå