Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Regner med det er mange som lekker litt for tiden. Men er det dumt å presse ut noe selv? Jeg får sånn press og må lette litt på trykket av og til. Og spruten står flere meter til alle kanter hehe.
Lilleprins og mamma Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har dårlig erfaring med å lekke. Hadde ingen lekkasjer før fødselen i første svangerskap og har det heller ikke i dette svangerskap. Er nå i uk 34+4. Hadde ikke noe problem med melkeproduksjonen sist og regner med at det går bra nå også. :-)
hilde_81 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hei. Jeg har hørt at det ikke er lurt å lette på trykket. Jo mer du gjør det, jo større blir produksjonen. Og du har vel ikke lyst på det enda, regner jeg med :-)
Mia_I Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Hm - men da i motsatt fall, hvis det ikke virker som produsjonen er helt i gang, bør man klemme da?
hilde_81 Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Tror ikke du skal tenke så mye på det. dette er min andre graviditet, og produksjonen har ikke startet veldi på meg heller enda. er i uke 32 nå. sist jeg var gravid var det også slik, og jeg fikk masse melk da jenta mi kom. men vi er jo alle forskjellig... sikkert lurt å spørre jordmora du går til. men håper svaret mitt hjelper litt....
Mia_I Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Godt å høre at jeg fortsatt kan ta det med ro (uke 31) - har ikke lyst å drive og styre for mye med dette før jeg må...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå