Gå til innhold

I morgen begynner pappapermen....

Anbefalte innlegg

og jeg skal tilbake på jobb....laget matpakke nå...og har en stoooor vond klump i magen!

Er kjempe glad for at pappan skal være hjemme alene med Magnus! Synes det er topp at han får prøve seg uten å føle at jeg henger over skuldrene hans.

MEN! Jeg er overhode ikke klar for å dra tilbake på jobb! Uff...vil bare være hjemme med lillegull jeg!!

Må le litt og da, måtte lage en liten dagsoversikt til pappan så han vet sånn ca. hva som skjer når... hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8764364-i-morgen-begynner-pappapermen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at det er pappa'n som er hjemme mens du er på jobb da, de kommer nok til å kose seg. Er det noen faste ting (babysvømming, treff...etc.) som han kommer til å være med på? Jobbing er veldig fjernt for meg akkurat nå, skal ikke tilbake før i slutten av august.

Skal oppfordre han å gå på åpen barnehage på tordagen, ellers er det ingen faste ting....Uken etter påsken skal han til hs med Magnus for 8 mnd kontroll, det blir litt kjekt at han gjordt, har jo ikke vært med på noen av de andre kontrollene.

ÅÅÅÅÅÅÅ, lykke til med jobbinga. Det kommer sikkert til å bli tøft for alle parter noen dager før det går seg til. Du får holde oss oppdatert om hvordan det er å komme til bake så vi vet hva vi går til. Jeg begynner 11. juni og det blir tøft tror jeg!

Da var første arbeidsdag unnagjort!

Veldig merkelig følelse!! Var liksom bare helt normalt å være på jobb igjen!! Bortsett fra at jeg hadde ikke så veldig mye brystspreng før! hihi

Kjekt å se alle igjen, men rart og, for når jeg kommer tilbake i mai skal jeg være på en annen skole, så klarer liksom ikke helt engasjere meg i alt som skjer her....

Gleder meg til å komme hjem til Magnus da! Sitter å venter på bussen nå (altså er på jobb enda, sitter ikke å dibber på busstoppet altså!).

Annonse

Pappan og Magnus har hatt det fint, gikk litt kluss i medisinering, men de har kost seg :)

Når jeg kom hjem begynte Magnus å gråte når han hørte stemmen min, lurer på om han først da skjønte at jeg hadde vært borte!

Men gikk overraskende bra med meg da! Ikke gråt jeg når jeg gikk og ikke løpe jeg hjem rett etter undervisningen var over heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...