Gå til innhold

Bekreftelse av graviditet


Listende fleeceteppe

Anbefalte innlegg

Reiser dere til legen for å få bekreftet graviditeten, eller er det nok med hjemmetesten for dere? Sambo mener at jeg bør dra å ta en blodprøve for å være helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del holder det med hjemmetesten, da den ikke lyger. For å forsikremeg om at det ikke er kjemisk så tok jeg en ny test, for er det kjemisk er den negativ dagen etter. Men du må gjøre det du synes er best. Det holder med hjemmetest for legene også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. tar en ny test i morgen jeg.. Kanskje han blir fornøyd da. Var akkurat til legen, så frister ikke en gang til denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i uke 8 (hadde visst det i et par uker). Tok alle blodprøver og urinprøver og de skulle ha arket mitt klart til neste gang som er uke 11.

Jeg har i tillegg behov for å få tatt en sånn celleprøve, men det ville de vente med til fosteret hadde satt seg skikkelig, og da blir det neste gang.

Det var mannen min også, som sendte meg avgårde, og jeg syns nå etterpå at det er greit å være i gang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikkert etter graviditetstester (jeg tok rigtignok 3 stykker fordelt på flere dager, hehe). Jeg ringte legen og spurte når det var valig å få legetime - og hun sa jeg kunne ringe å bestille en time i uke 10. (men mindre jeg hadde noen plager eller spørsmål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...