Gå til innhold

Jeg kommer aldri i mål med deg...

Anbefalte innlegg

....sa han til meg i dag..

Da har vi prøvd å få samlivet vårt til å fungere de siste fire av seks årene. Vi har virkelig prøvd. Men det går ikke. Jeg elsker ham ikke.

Jeg vet ikke helt hva ham mente, bare at det han sa føltes veldig riktig.

Nei....du kommer nok aldri i mål med meg, svarte jeg. Så ble alt helt stille lenge og det føltes som om endelig hadde vi begge innsett at nå var den dagen kommet. Nå var det over..

Så pakket han alle klærne sine og dro i kveld.

Vi gråt sammen og lovde å ta vare på barna, vennskapet og hverandre..

Det er så veldig tungt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8763946-jeg-kommer-aldri-i-m%C3%A5l-med-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er allti leit å høre når par går fra hverandre. Håper det går bra med deg, selv om det er tungt nå. Du må være sterk overfor barna deres. De trenger deg mye nå.

Ønsker deg lykke til videre i livet! Det kommer til å gå så bra!

HI her.

Det skal nok gå bra med oss.

Men nederlaget svir....Samtidig føler jeg lettelse for å få få forståelse for at jeg ikke kan tvinge frem følelser. Jeg greier ikke gi ham nærhet, sex, kos. Jeg greier ikke kysse ham. Jeg greier ikke ligge i samme seng som ham engang.

Jeg hater den er er sammen med ham. Så tung og nedfor. Så sliten og umotivert. Irritert for hver minste ting. Sur.

Alene eller sammen med venner er jeg den vanlige meg. Det er ikke fødselsdepresjon, for det har vart så alfor lenge. I år. Med noen gode tider innimellom.

Så nå har han skjønt det. Han kommer aldri i mål med meg...

Det skal bli bedre. Det må bare være litt vondt først.

Annonse

Det gjorde vondt å lese innlegget ditt, trist at dere har lagt inn årene for forholdet deres.

Det er nok noe bak enhver dør, har svigermoren min sagt, så slike tanker har vel streifet flere. Men trist når folk virkelig gjør alvor av det. Tror du kommer til å få det bedre etter hvert likevel. Tyngst er det nok å føle at en mislykkes. Husk at slutten er begynnelsen på noe!

klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...