Gå til innhold

Noen fra Kristiansand og Omegn her??


Nr4? 💓

Anbefalte innlegg

Halais!

Bor i kristinsand og lurte på om det er flere av oss her inne i

1. trimester??

Er 7+5 idag..

November barn!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-)

 

Jeg er fra omegn, hehe.

Vil ikke ut med akkurat hvor, siden dette er en liten plass.

 

Jeg er 8 + 3 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Kristiansand. Trodde jeg var helt alene fra Kristiansand her inne,så det var gøy å høre at det er flere av oss :o) Er 11+4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fra Kristiansand - østsida... Er innflytter - bodd her i 2 år nå og er gravid med nr 2.

Det er en liten plass, vi kan jo ta opp tråden igjen etter påske og gjøre oss til kjenne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også fra kristiansand, 7 uker på vei:) litt tidlig enda ja, men vi kan jo komme tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med så mange svar!!Jeg følte også det bare var et par sykker fra kristiansand..Visste at lunajenta er fra omegn!

Så spennende, kansjenoen av oss kjenner hverandre fra før uten å vite det..Jeg er også fra omegn ser du! ;)

Vi lager en tråd etter påske,det er en kjempe bra ide!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere'? Hatt en fin påske med skigåing og kvalme som meg?:)

Har dere kommet litt mer ut av skapet siden sist eller? Hadde absolutt vært gøy med et lite møte etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en rolig påske for min del. Dårlig med skigåing:) Har heldigvis sluppet veldig billig unna når det gjelder kvalmen, kun litt av og til! Vi slapp nyheten til foeldrene våres i påska, og det var ikke måte på hvor glade de ble!:) Rørende å tenke på at det lille livet er lykkelig uvitende om at det allerede er ønsket og elsket av så mange!

 

Enig med deg, cec10; det hadde vært gøy å holdt litt kontakten! Håper dere alle har hatt ei fin påske! Og at alt står bra til med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på hyttetur, mye akebrettkjøring der gitt da barna som var med var 3 og 4 år og ikke noe særlig til skigåere. Hadde sabla lyst på øl og vin til god mat, men siden jeg aldri uansett drikker når barna er våkne, så var det ingen som lurte.

Er nå fullgåtte 10 uker og har to uker igjen før graviditeten annonseres.

Et lite maitreff kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er med på et treff i mai!!kjemp gøy å snakke med andrei nøyaktig samme situasjon!! ;) jeg er 10 uker på dagen idag, bare to uker til så slipper vi å styre med å unngå disse festene, har snart gått tom for unskyldninger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi klarte ikke holde det fra å si det på jobb (jobber på samme plass) siden jeg har vært endel dårlig. så slipper heldigvis å komme med dumme unnskyldninger lengre:)

men mai høres fint ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra greipstad, ca 20 min fra kr.sand. er 12 uker, har foreløpig tremin 27 okt. hadde vert koselig og treffe andre som også er gravid. har ei datter på 1 år fra før, men et svangerskap er aldri likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

Jeg har hatt en finfin påske, rolig, med en del kvalme og ekstrem trøtthet, men det gjør jo ingenting!

Er 10 uker, og har akkurat vært på 1. kontroll hos lege. Det var jo ikke så mye som skjedde egentlig da, gikk veldig greit.

Jeg har fortalt det til de fleste allerede, hehe, vanskelig å holde seg om sånt:)

Ellers høres det veldig koselig ut med et mai-treff ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig koselig ut med et mai-treff! Hva med å bli litt kjent før den tid??:) Kanskje en liten presentasjons-runde? Hvis noen av dere synes det er for tidlig, kan dere jo bare avvente det litt.

 

Litt om meg iallf!:) Jeg er gravid for første gang, og er idag 9+3. Flyttet ganske nylig til Kristiansand sammen med samboeren min, så sjansen for at jeg kjenner noen av dere er derfor minimal:) Jeg er snart 27 år, og nærmer meg slutten av studiene mine. Fritidsinteresser er vel som folk flest; venner, kafe, dårlig med festing....:), kino etc. Har hund, og bruker derfor litt tid på det også. Gleder meg til tida framover, så fremt alt går bra.. Det er spennende og nifst på samme tid:)

 

Kjekt at det er både første- og andregangsfødende blant oss. Da har vi "ferske" noen å spørre:) Hva med dere andre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

presentasjon er gøy:)

 

Jeg er fra kristiansand, 26 år og venter mitt første barn. Termin er ganske usikker,men foreløpig har jeg fått 19 nov av lege.

Jeg har to hunder som jeg bruker mye tid på, ellers er jeg veldig glad i vennene mine, elsker å reise, helst langt og lenge. Har bodd endel i utlandet, og er forhåpentligvis ikke ferdig med det.

Gleder meg ekstremt til fremtiden, er så mye nytt og spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i fra kr.sand 23 år og mitt første barn.

min termin er 12 november,er fremdeles student så er veldig spent på hvordan det skal gå men vi gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne å sniker fra 2.trimster. Er 18+3. Kommer fra Tveit, men har bodd andre steder i nesten 10 år og nettopp kommet tilbake med familie. Er gift og har ei datter på snart 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som begynner å føle seg klar for et treff snart? De fleste er vel kansje i 2 trimester nå da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...