Gå til innhold

Hva betaler dere for vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor mye penger dere bruker på vogn, synes liksom de vognene jeg har mest lyst på er så dyre:) Hva synes dere er grei pris på vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat vogna ville jeg ikke spart på, det er en av de to tingene som er absolutt viktigst at man er fornøyd med og at man har god kvalitet på (det andre er bilsetet ;-))..! Det er jo vogna du bruker hver dag, og som ungen skal bruke i maaaange år fremover, så om vogna du liker best koster masse penger, så vurder om du har råd til det og så se heller om du får tak i den brukt ellers :-)

Jeg betalte 5500 kr for splitter ny Teutonia Mistral med bag, regntrekk, myggnett, solskjerm osv, og 5000 kr for splitter ny OTH sportsvogn, så det går an å spare en del penger om vogna di finnes fra utlandet :-)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Ja er enig i at man ikke skal spare på vogn, den er viktig! Har ca 5000 jeg kan bruke på vogn, men har bursdag snart å ønsker meg gavekort på butikken jeg skal kjøpe vogn fra hos alle sammen, så det kan jo hende jeg får enda mer enn 5000 kr:) Så da tror jeg nok at jeg satser på en av de vognene jeg har falt for, stødige kombivogner begge to:)

Skrevet

bestilte fra babyjungle og vogna med softbag,regntrekk ink. frakt, moms, toll kom på 5000 kr.

Skrevet

Betalte 7000,- for Emmaljunga City Cross med Citybag og polstret fottrekk. Dyrt, men ville ikke ha noen annen vogn.

Denne kan vi bruke så lenge gutten trenger vogn, så sånn sett er det vel ikke så mye værre enn om vi hadde kjøpt en bagvogn nå, og sportsvogn senere.

Skrevet

Det var inkludert regntrekk og myggnett. :)

Skrevet

Betalte 5700kr for den første vognen, easywalker classic. Har nå gått over til trille, maclaren, kostet 2500kr...

Skrevet

Har brukt altfor mye penger på vogner, har 4 vogner-og 3 av dem er kjøpt nye. Men har fått en kjøper til den ene vogna, så da blir samvittigheten litt bedre;-) Men hva jeg synes er en grei pris på vogn? Kommer jo an på, men Simoen til 6800,- og TFK'en til 4000,- synes jeg var en ok pris-mye vogn for pengene!

Skrevet

Regner på å bruke ca 10 000kr inkl alt utstyr til vognen. Skal kjøpe Stokke Explory med bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...