Gå til innhold

Vær søte å rangere disse forslagene for meg. Tusen takk :O)

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn som heter Kjetil og har kommet med noen forslag til navn på sønn nr 2. Mannen min og jeg er egentlig enige om Kjetil og Benjamin, men det ser ut til at alle 4 besteforeldrene har motsigelser.... til akkurat det navnet. Jeg veit at det ikke er de i bunn og grunn som skal bestemme, og iom at det er litt farlig og bestemme seg 100 % på forhånd er det greit med litt alternativer....

Hva mener dere forresten om Kjetil og Benjamin????

Ranger disse er dere snille.....

Kjetil og Morten

Kjetil og Eirik

Kjetil og Ludvik

Kjetil og Sivert

Kjetil og Tobias

Kjetil og Fillip

Kjetil og Casper

Tusen takk for hjelpen :)

Fortsetter under...

Jeg synes ikke at Kjetil og Benjamin er noen bra match... Navnene er fine hver for seg, men passer dårlig sammen.

Jeg rangerer alternativene slik:

1) Kjetil og Eirik

2) Kjetil og Morten

3) Kjetil og Sivert

De andre synes jeg heller ikke passer sammen med Kjetil.

Enig. Kjetil og Benjamin er ikke god match. Besteforeldre skal ikke være deltagende i navne debatten til deg og kjæresten din. Ikke hør på dem. Likevel har du et problem siden du valgte Kjetil forrige gang, det er vel morfar eller farfar? - I så fall kan du håpe at den andre som nå håper at dere skal kalle opp ikke heter Birger, Gunnar, Leif eller Kåre ..........

Gå for Ludvik eller Eirik dere:)

Kjetil er ikke oppkalt etter noen han... Vi har veldig norrøne navn begge to vi... og synes Kjetil passet flott sammen med våre navn... MEN problemet har meldt seg nå når det kommer en til.... og vær trygg... Birger, Kåre, Gunnar og Leif er ingen alternativer her i gården og kommer ei heller til å bli det.

Må si meg enig i at Kjetil og Benjamin ikke er den beste matchen..

Min rangering:

Kjetil og Eirik

Kjetil og Sivert

Kjetil og Ludvik

Kjetil og Tobias

Kjetil og Casper

Kjetil og Fillip

Kjetil og Morten

Annonse

Syns ikke di passet no godt sammen desverre, Benjamin hører liksomikke "hjemme" med noen av di andre alernativene.

Sivert - nydelig

Ludvik - kjempe koslig

Filllip - flott navn

Morten - tidløst og flott

Eirik - fint

Casper - fint, men litt mye brukt

Tobias - også fint, men desverre veldig pop. nå.

Kjetil og Benjamin passer ovehodet ikke sammen, så der har besteforeldrene helt rett! Dersom både dere og førstemann har norrøne navn fra før av synes jeg dere skal holde dere til det, eller i alle fall til andre nordiske navn. Av de navnene dere foreslå så vil jeg rangere de slik:

Kjetil og Morten

Kjetil og Eirik

Kjetil og Sivert

Kjetil og Tobias

Kjetil og Ludvik

Kjetil og Fillip

Kjetil og Casper

Kjetil er et flott norsk navn som jeg synes bør ha et norsk navn til lillebror.Eirik er min favoritt her,selv om jeg likte de andre navnene også.

Synes bibelske Benjamin kræsjer litt med Kjetil.

Men husk at dere bestemmer...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...