Gå til innhold

April: WHAT???!!!!!!!!!!!! Ingen tråder det står NYTT foran???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo deiligt vær, men Hanne er syk stakar... skikkelig syk. Har ikke spist NOE i hele dag. Ikke drikker hu noe spesielt... tar hun ikke til veske i løped av en dag og to så legger dei henne inn.... grøss

Det er godt vi har deg synne til å ordne opp her:-) Ja det kan vel være at solen har skylden for det.. Selv har jeg hatt besøk av min mor i helgen, det var koselig.. Ellers har vi vasket bilen vår i dag, da vi får ny på onsdag:)

Jeg har desverre ikke hatt tid eller internett i helgen jeg da. Har vært hjemme i Norge å tittet på hus.

Men nå er jeg tilbake og skal forsøke å komme meg inn her litt offtere.Men det er jo så deilig vår vær ute så prøver jo å være ute så mye som mulig om dagen.

Annonse

Jeg har vært flink å svart på noen innlegg i dag jeg da... har ikke så mye tid til overs om dagene desverre... Mye jobbing, lesing, legebesøk osv osv... prøver å komme inn å lese, men er ikke så ofte jeg har tid til det en gang!

Men det er utrolig fint vær jah, i helgen klarte jeg å slappe heelt av for en gangsskyld, men fikk jo selvfølgelig dårlig samvittighet over alt som skulle vært gjort... så lever ikke i en slags lykkerus jeg da, heller omvendt da pms har slått inn for fullt her.... æsj... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...