**synne** Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva skjer??? Går dette an??? Åfydda!! Får skylde på sola.. DEILIG!!!!!!!!!! Nyter den i fulle drag!!! Flere i samme lykkerus?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Jo deiligt vær, men Hanne er syk stakar... skikkelig syk. Har ikke spist NOE i hele dag. Ikke drikker hu noe spesielt... tar hun ikke til veske i løped av en dag og to så legger dei henne inn.... grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 25. mars 2007 #3 Del Skrevet 25. mars 2007 Eg satt å tenkte på deg her eg Synne - den 28 mars i fjor traff me hverandre for første gang... me skulle gjentatt det nå den 28 mars hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 25. mars 2007 #4 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er godt vi har deg synne til å ordne opp her:-) Ja det kan vel være at solen har skylden for det.. Selv har jeg hatt besøk av min mor i helgen, det var koselig.. Ellers har vi vasket bilen vår i dag, da vi får ny på onsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, det skulle vi gjort!! Håper lillepia er frisk til den store dagen sin da!! Vi får snakkes nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 26. mars 2007 #6 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har desverre ikke hatt tid eller internett i helgen jeg da. Har vært hjemme i Norge å tittet på hus. Men nå er jeg tilbake og skal forsøke å komme meg inn her litt offtere.Men det er jo så deilig vår vær ute så prøver jo å være ute så mye som mulig om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 26. mars 2007 #7 Del Skrevet 26. mars 2007 Okei, jeg får starte etpar nye tråder, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 26. mars 2007 #8 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har vært flink å svart på noen innlegg i dag jeg da... har ikke så mye tid til overs om dagene desverre... Mye jobbing, lesing, legebesøk osv osv... prøver å komme inn å lese, men er ikke så ofte jeg har tid til det en gang! Men det er utrolig fint vær jah, i helgen klarte jeg å slappe heelt av for en gangsskyld, men fikk jo selvfølgelig dårlig samvittighet over alt som skulle vært gjort... så lever ikke i en slags lykkerus jeg da, heller omvendt da pms har slått inn for fullt her.... æsj... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå