Gå til innhold

Jeg har født....

Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 08.10 i dag kom gutten vår, han var 4045 g og 52 cm, 8 dager før termin,nå sitter vi har på pasienthotellet på SUS og koser oss..

Sist gang gikk jeg ei uke over tiden,så hadde ikke regnet med at han skulle komme enda... Frisk og fin...

Fødselshistorie kommer senere.

Skal legge ut bilder på profilen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! -Heldigen!! ;) Er SÅ lei av å være gravid nå... Og har enda 3 uker igjen til termin...

Nå må dere kose dere masse!! ;)

Skrevet

Gratulerer så masse :-) gleder meg sånn til d blir vår tur ;-) har termin 30.april men d kan jo skje før hos oss også... vi venter ei lita tulle :-)

Skrevet

Gratulere so masse med guten, kos dokke :o) E spent på om det blir mars baby her også, har termin den 6 april :o)

Skrevet

Må gratulere deg her inne også!! Jeg har som nevnt også termin 6.april, og er som alle her inne veldig spent på nårtid det blir min tur til å føde! Hadde ikke gjort noe at knøttet kommer noen dager før UL-termin;)

Skrevet

Masse gratulasjoner:):)

Skrevet

Gratulerer;-) Som flere her, har jeg term 6 - oops, bare 11 dager til!

Skrevet

Hei!

Gratulerer masse medlille gutt!!!!

Neste uke er detmin tur!!!! gleder meg masse!

Skrevet

så bilde av gutten din nå, så skjønn han er!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper dere koser dere masse!

Skrevet

GRATULERER!

Har enda litt over 4 uker igjen og begynner å bli ganske klar for å se lille nurket inni magen min!

Lykke til videre! :)

Ozgirl78

Skrevet

Gratulerer så masse :-D Hurra for Mirakelet! Og han er et vakkert lite nurk :-D Jeg har termin 3.april og synes denne ventetiden er et ork... Men du verden, det er verdt å vente på! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...