Gå til innhold

Kan noen overbevise meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kjøpte simo kombi på salg,hadde en MA etter at vi kjøpte og er nå usikker på om jeg vil ha simo kombi,heller litt mot simo duo akkurat nå. Merket skal være simo ivertfall. Kan noen overbevise meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sikker på Simo så behold kombi'en. paktisk med løs bag, lett å bære med seg. Trenger ikke større bag, for når barnet er ca 6 mnd så vi det uansett opp å se litt når det er våkent, da er det fint å legge barnet rett i sportsdelen og heve ryggen ett hakk. Bagen i kombien holder i minst 6 mnd, og ofte lenger. Det er bare førstegangsfødende som tror de må ha så stor bag... (ikke vondt ment, he he).

Skrevet

Vil bare føye til at det var trist med MA. Bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Signerer henne over.

Vi har Simo kombi, og er veldig fornøyd med løsningen. Veldig stor kombibag, den er jo 80 cm lang... ( når barnet er 80 cm, er det nærmere ett år...)

Vi begynte med sportsdelen da barnet var 6 mndr ca, pga da villle han opp og se av og til.

Angående lunhet: husk at Simo har vind- og vanntett fotpose/stormtrekk. Når barnet ligger i sportsdelen, med pose og fotpose over, blir det ikke lunere enn det.

I tillegg kan du jo bruke kalesjen til bagen som forlenger i fotenden på sportsdelen, men det er altså ikke nødvendig.

Lykke til :o)

Skrevet

huff så trist.. håper det sitter en ny spire snart:)

vi hadde en simo kombi som vi var kjempe fornøyde med:) gutten min ble født i juni, da han var knappe 5 mnd måtte han over i sportsdelen. men han er en stor gutt. egentlig har det ikek vært noe problem. han lå like fint oppi der i en god pose!

praktisk med bagen synes jeg også. fin å ta han med seg i, faktisk sov han i den felre ganger når vi var på overnattingsbesøk også.

som sagt er gutten min lang. fikk en flyskade på simoen og bytta den inn i en emmaljunga cerox. den er smalere i sittedelen og kortere i lengda. litt kjipt da han faktisk er 9 mnd og allerede snart 80 cm (tror liggelengde er 90 cm). han vil vel ikke vokse så fort framover. simoen er i allefall 100 cm.

det jeg vil fram til er at simo kombi er en genial "start"vogn. begynn med den og evt selg den hvis du ikke er fornøyd. ingen vits i å legge masse penger i en fancy og dyr vogn før du vet hvilket bruk du kommer til å ha!

nå har jeg nettopp kjøpt med en easywalker sky i tillegg!!

min simo kjlpte jeg brukt faktisk..skull egjerne hatt denne simoen til sovevogn i barnehagen når den tid kommer!

Skrevet

om du får et vinterbarn bør man jo ha litt mere plass i den bagen....ble anbefalt duo eller bagvogn pga at jeg får barn i november og det er bedre plass i dem. Har også hørt at kombivognene ikke er så stabile, men smak og behag:)

Har sett på Brio bagvogn, som koster 4000kr i sverige...også kan du senere kjøpe sportsdelen for 1500kr! Synes ikke det er så dårlig!

Skrevet

Det er bare tull! Beklager, men et Novemberbarn trenger ikke noe større bag enn det en kombivogn har. Og hvis man husker å sette ned sitteinnsatsen et hakk når man går over til å bare bruke sportsdelen, så er kombivognene stødige!

Skrevet

takk for alle svar,klaffer det denne gangen(mnd) så blir det desember barn ca 15/20 desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...