Gå til innhold

Har dere fått noen symptomer enda?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5 (og 4dager) og merker absolutt ingenting enda, bortsett fra at mensen ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 4+1 i dag, og merket at det er noe som skjer i magen min kjenner noen dunk av og til + at jeg har litt mavesmerter....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 idag. Det eneste jeg merker er at jeg er så himmla trøtt hele tiden... Pluss magesmerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også syv uker i dag og er kvalm, trøtt, tisser hele tiden, og liker ikke kaffe mer. Det som er merkelig er om morgenen før jeg får tømt urinblæra da kan jeg kjenne på utsiden at jeg har mage! Det er jo bare urinblæra, men den står rett ut og jeg ser ut som jeg er fem mnd gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9 + 4 i dag, og jeg merker fremdeles ingenting.... Jeg måtte spørre legen på kontrollen på onsdag om han var sikker på at jeg var gravid :)

Er ikke kvalm og ikke noe mer trøtt enn vanlig, så det eneste tegnet må være at jeg ikke har fått mensen på over to måneder og at puppene mine har vokst to størrelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 4+6 i dag. Har begynt å få skikkelig vondt i puppa. Gjør vondt når jeg går :-) Er trøtt og småuvel i korte perioder innimellom. Har et barn fra før og da starta det på samme måte. I uke 7 begynte det å skje ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere gravide fruer:)

 

 

NYYYDELIG DAG I DAG!!

 

Da føles det litt lettere å gå rundt og ikke være 100% i form også.

 

Her har kvalmen avtatt (takk og lov!!!!) Men magen føles innimellom veldig stram, og det kommer da en flott lita kul på:) DA føler jeg meg gravid da:) :) :)

 

Er 9+3 på vei i dag::))

 

Det røsker og river inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Honeyboney!!

Jeg er 4+6 idag og merker heller ikke mye til symptomer..... Kun at jeg tisser litt mer. Synes det er så rart at jeg ikke kjenner noe i brystene ennå, men vi får satse på at det kommer begge to. Og bare være glade så lenge vi kan være gravid uten plager :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har begynt å erte meg for at jeg "spiser brunost på alt". Nuvel, er selv mest opptatt av at de slappe mamma-puppene mine er blir synlig større og fastere. :-)

Merket forresten veldig tidlig at jeg hadde høyere puls enn vanlig under trening, trodde først det var en infeksjon på gang, men det var det heldigvis ikke, bare en baby. :-) Nå er jeg i 8.uke (7+noe) og kjenner godt at livmoren har vokst når jeg klemmer helt nederst på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...