Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde en sa i midten av februarke (uke7).. har ikke fått mensen igjen etter dette... Jeg fikk litt melk igjen da jeg var gravid.. (fikk dette veldig tidlig i mitt forrige svangerskap også, men hadde ubetydelig mengder med melk igjen.. (sluttet og amme for 1 1/2 år siden) ) "problemet" er at melkeproduksjonen heller har tatt seg opp etter sa'en.. er ikke MYE, men jeg lett pumpe ut 30ml.. Humøret mitt er fortsatt ekstemt ustabilt.. er trøtt og sliten hele tiden.. Tok en graviditetstest på onsdag, men denne var negativ... Hva skjer? Bruker kroppen min bare utrolig lang tid på å komme tilbake til normalen? Noen som har opplevd det samme?
ønsker liten spire!!! Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 hei! jeg satt akkurat å skulle skrive et innlegg om dette med melkeproduksjon jeg også. dette var min første graviditet, og mens jeg var gravid så kom det et par dråper hvit veske fra brystene. på tirsdag mistet jeg desverre den lille skatten min i uke 11:( etter dette har det kommet, og kommer forstsatt rikelig med melk?/væske fra begge brystene. når jeg klemmer så blir det liksom aldri tomt! aldri vært borti dette før.. er det vanlig? hvor lenge går det før det normaliserer seg igjen? savner spiren min utrolig jeg også.. problemer med både mat og søvn.. forferdelig tom og trist:(.. håper det snart føles litt lettere. sender varme klemmer til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå