Gå til innhold

Ensomt her nå....

Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

for nå er sambo dratt i millitæret... Eller.. han dro på mandag da.. men da var jeg ikke hjemme.. kom hjem fra skoletur i går.. var forferdelig og komme hjem til leiligheten.. Tomt her...

Har vel så og si grini siden jeg kom hjem omtrent.. Dette her er utrolig vanskelig.. savner han så maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssse!!!

Sorry.. måtte bare nevne det lissom.. er ikke så mange andre jeg kan prate me om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å gråte det!!! Det hjelper... Eller på en måte iallefall.. Da har du ihvertfall ikke det pressende trykket i brystet, sånn er det ihvertfall med meg...

Om du trenger noen å prate med så er det bare å si ifra vettu! =)

Skrevet

ja.. har godt å holdt alt inni meg siden han dro.. og i går kom alt ut... stakar da.. han fikk jo gjennom gå på telefonen i går =)

Skrevet

Det er sånn det er da... Man blir så skuffa og lei seg, så det går utover den personen som betyr mest for deg (og det er stort sett den det gjelder).

Men det ordner seg jo fort igjen da... Bare gi litt slipp på det "sinne" du har fordi han dro før du rakk og se han.. Så blir det litt lettere.. Sende han koselige meldinger og snakke "pusete" på telefonen =) hehe...

Høres kanskje veldig dillete ut, men det styrker forholdet tror jeg, veldig å! =)

Skrevet

Hvor lenge skal han være i militæret da? Åh, jeg er så glad jeg har sluppet unna det der. Ingen av de jeg har vært sammen med har vært i militæret (sluppet unna av ulike årsaker). Men en venninne av meg hadde typen sin i militæret i 9 mdn eller noe og det var hardt. Men selv om de nå har slått opp (hadde ikke noe med militæret å gjøre, det skjedde en god stund etterpå) så var jeg litt misunnelig også fordi de fant på så mange fine ting, som feks å lage videoer å sende hverandre, prata leeeenge i tlf om hvor mye de savna hverandre og sånn. Selvfølgelig kan man gjøre sånt ellers også, men det er noe helt spesielt når man er så mye fra hverandre. Alt teller liksom litt mer.

Ikke det at jeg misunner deg å være så langt borte fra kjæresten din så lenge, jeg hadde blitt helt ødelagt selv. Men prøv å finn på noe positivt, feks lær deg å lage en skikkelig god middag som du serverer når han kommer hjem. Inviter noen venninner hjem til deg på "prøvemiddag" før han kommer hjem får å sjekke om maten faller i smak.

Jeg vet ikke om dette gjør ting noe bedre jeg altså, men jeg prøver i alle fall:)

*klem*

Skrevet

Han blir der ett år... hvis han ikke får komme hjem før da.. men håper han blir sendt nærmere hjemme etter de første 8.ukene.. Gardermoen hadde vært perfekt! =) Gudskjelov får han perm i påsken, og jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye til å se han..

Skrevet

Sender deg en STOOOR trøsteklem, kjære deg!

Ps, det er bare å gråte! Det hjelper littegranne ihvertfall!

XXX fingrene for at han ikke trenger å bli borte lenge. Han kan jo dimme :=)

Stor klem!

Skrevet

Jeg sender deg også en STOOOR trøsteklem! Gråt så mye du føler for, det har du full rett til.

Håper han dimmer eller at han blir flyttet til Gardemoen! xxxxxxxx *Krysser fingrene*

Skrevet

Takk alle sammen =) Går litt bedre nå da.. men litt trist hver gang vi prater i telefonen... Han fikk nesten lovet å bli flyttet til Gardermoen når rekruttskolen er ferdig da.. og det blir supert! Men.. jeg vil ikke håpe for mye.. vil ikke bli skuffa igjen...

Skrevet

Jeg vet som sagt akkurat åssen du har det! Det er ett år siden samboeren min dro i militæret nå!

Han søkte seg også til Gardermoen og Rygge, men endte jo opp på Andøya da! :S

Så heldig var vi! =P

Håååper han får kommet til Gardermoen da, alt blir liksom så mye bedre da! :o)

Skrevet

Hehe.. Krysser fingrene for at det blir Gardermoen.. er ett sted til i nærheten de også tar inn folk fra luftforsvaret, så krysser tærne for det stedet =)

Skal bli godt å få han hjem i påsken.. syntes allerede disse to siste ukene har vært laaaaange =)

Skrevet

Krysser alt jeg har for at han kommer i nærheten! ;o)

Heldig du, som får han hjem etter "så kort" tid!

Samboeren min var borte i 7 uker han, da han var på rekrutten! :o(

Det var laaaange uker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...