Malin...sin...mamma06 Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet hvordan denne vogna er? Har egentlig bare hørt dritt om den, men syntes de virker så greie m de hjulene?
Polkadot Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Mutsy er en motevogn. Veldig fin og se på Og så blir den ganske flat. MEN den er litt tung og jeg er litt usikker på om kvaliteten er verdt prisen. Men den vogna med det fineste understellet i hvertfall:)
Malin...sin...mamma06 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg kan få en brukt sportsvogn, veldig fin! Til 2500,-... Er dette en gal pris? Gjør ingenting om den er tung, for har ei OTH vogn som jeg kommer til å bruke mest! Dette blir mer ei sove vogn, men tror den også vil bli brukt endel til vinteren også!
mammmamia ** Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Til vintervogn ville jeg absolutt ikke gått for Mutsy, OTH er jo ypperlig på vinterføre da :-) Men det får jo være opp til deg da, 2500 var jo ikke en ille pris, så da har du hvertfall ikke blåst vekk en liten formue om du skulle bli misfornøyd ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Når rekker du å prøve ut alle vognene mammamia? (du sitter jo her inne å svarer på alt av spørsmål) Ikke for å være stygg men er litt "imponert" over all kunnskapen din på så mange forskjellige vogner.
Blue Lady Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Er ikke Mutsy ganske korte i ryggen? hmm.. mener en venninne av meg sa det. Kanskje den ikke egner seg så godt som sovevogn. Mulig jeg tar feil, men sjekk målene hvertfall! Høres ikke ut som en så gal pris nei
mammmamia ** Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Har to barn da, så har prøvd masse vogner jeg :-) Og har jobbet i utstyrsbutikk tidligere..! Og jeg er i permisjon, så sitter her inne når lillesnuppa sover duppen sin, og da kommer det nok masse svar på en gang så det ser ut som om jeg er "overalt" hehe..! :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har sjekka målene. Sittedelen er 45 cm på Mutsy (sportsvogndelen) Det er egentlig ikke så ille i forhold til mange andre vogner. Liggelengden er på 95 cm, og det er hvertfall ikke dårlig. Men jeg syns forsåvidt ikke den så lang ut... http://www.stera.no/pdf/mutsy_fakta.pdf er linken til Mutsy sine mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå