Gå til innhold

Har dere alle fått .....


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Mensen igjen etter fødselen?

 

Lever lykkelig enda..uten den....

håper det varer iallefall et år....

 

dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått mensen igjen...

 

Hehehe jeg tror faktisk jeg er den eneste som vil ha tilbake mensen, fordi jeg ønsker å prøve og bli gravid igjen. Tror nemlig det er mer sannsynlig når jeg har fått den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til tante Rød her heller;)

 

Ammer ikke,så regner vel egentlig med at den er rett rundt hjørnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix her så langt, men regner med det blir noen dråper etter at jeg får satt inn spiralen på torsdag...

Sist kom mensen tilbake etter ca 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sååå happy uten mensen men da spiralen ble satt inn kom den (tror jeg...) Nå er det en uke siden den ble satt inn og jeg blør litt hele tiden. Irriterende... men det kan visst være sånn i en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke fått den!! Satte inn kobberpiral for 2 uker siden. Blødde ett par dager men det var visst fordi den ble satt inn.

Fikk mensen etter 4 mnd første gang, så hvis det blir det samme denne gangen er det bare 14 dager igjen..... Håper den holder seg borte leeeeeeeeeeeeeeenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke fått! Håper ikke den kommer på en stund heller! Lillingen er 3 mnd denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har.. tror vaffal at det er mensen.. og jeg er sååå lei den! fikk 2 dager etter at spiralen ble satt inn... det var for 3 uker siden.. blør fortsatt litt... irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mensen tilbake. Fikk den mandag for 2 uker siden og varte i 6 dager. Helt jævlig å få den igjen og det var nøyaktig 1 år siden sist mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har heldigvis ikke fått tilbake mensen. Har egentlig glemt hvordan det er å ha mensen:) Fullammer, så håper jeg slipper i ett år til, hadde vært helt greit for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen allerede 6 uker etter fødselen, jeg har hatt den 3 ganger allerede. har fått det bekreftet fra legen også,at det er mensen. Så jeg slapp den ikke så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel er snart 4 mndr og jeg har enda ikke fått noe mens, men har titt og ofte menssmerter. Irriterende. Håper mensen kan holde seg borte enda en stund. Forrige gang fikk jeg den etter 6 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått tilbake mensen, ja.. Dritt! Var herlig å slippe..!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno her heller.

Fullammer, slik jeg gjorde sist.

Da fikk jeg mensen etter ca 8 mndr (ammet i 9 mmdr)

 

Hemmeline : Du kan fint ha eggløsning uten å ha mensen, så det er fullt mulig å bli gravid selv om du ikke blør !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, den kom 6 uker etter fødsel da jeg begynte m minipillen pga amming... Og nå har jeg hatt den annenhver uke siden og begynner å bli temmelig LEEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snuppa er snart 4 mnd....Hvis det fortsetter sånn så vurderer jeg å slutte på pillen...............SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, den er tilbake... og ganske ofte og... har begynt på p piller, men glemmer å ta de hele tiden, og da kommer den ganske fort...

må nok få noe annent, kan jo ikke holde på sånn... Kansje begynne med p sprøyte eller noe...???!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...