Gå til innhold

i kveld er nok ikke kvelden.....

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan godt dele litt is å med klemmen, pistasje is:) *sender is til alle som vil ha*:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sukk tenk dere når vi får de små nurka våre lagt på brystet og ser de for første gang:) *hjertet svulmer av kjærlighet*

Skrevet

ja, jeg gleder meg :)

men nå er jeg bare sur fordi lillesøster satt på oppvaskmaskinen som nettopp var ferdig på NYTT!!.. og naboen blir drit sur og kommer sikkert å klager.. og da har hun gått å lagt seg.. og mamma er ikke hjemme så får ikke sladra ;)

Skrevet

Skjønner dere jenter godt.....er sååååå skuffa selv , venter nummer 2 med samme barnefar, og han var sååå ivrig til å ha en til....vi bor ikke sammen, men er delvis venner...komplisert!

Men han vil ikke kjenne spark på magen, spør en sjelden gang , sikkert for skam sin skyld hvordan jg har det.....og ellers bryr seg lite....og klager hvor fælt liv han har.....mens han tar ikke engang ansvar for vår 1. Han er veldig glad i henne, men har ikke henne sovende hos han...ever....eller tar henne særlig med seg på ting. Jeg ordner ALT!

Så klager han på det kjedelige livet.....huff....for han må jo jobbe og sove, jobbe og sove....men faen...jeg ber han ikke om en dritt....ikke krever jeg han skal ha mer ansvar eller noe....huff....ble litt klaging her....

*gruppetrøsteklemmertilalle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...