madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 huff.. er ikke en kjekk kveld.. er ikke noe spesielt som har skjedd, men føler hormonen tar overhånd.. føler meg trist og ensom.. skulle ønske jeg ikke var alene på en søndag kveld.. hvordan har dere det i dag??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 *sender trøsteklem til* sitter også alene foran datan og krangler med barnefar.. jippi... ellers har man det bra:)
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 ååh kom borti den forbanna anonymtingen, var altså jeg som skrev:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 huff hva er det dere krabgler om da?+ ( trenger selvsagt ikek svare dersom du ikke vil....) Takk for klem... det hjalp.... sender en stoooooooooor tilbake
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 så bra at det hjalp *jippi tar imot stor klem og smiler* han går rundt og prater dritt om meg til alle kompisene og venninnene sine så alle de tror jeg er det rasshølet som har sex med alle og tvinger på stakkars han en unge som jeg liksom skal nekte han å bry seg om... morsomt å bli gjort til den store stygge ulven når alt man har gjort er å nekte å ta livet av ungen sin:(
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 huff så utrolig dårlig gjort!!! man kan ikek oppføre seg slik... det er like ye hans "feil" at det ble en beibis av samleiet!! Høres ut som om an trenger å bli litt voksen å få perspektiv på livet spør du meg.. du er moren til hans barn uansett om han liker det eller ikke og for det må han respektere deg!! Stå på er alt jeg har å si.. Håper vennen ans forstår at han alt han komemr med er fjas.... var dere sammen før eller?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2007 sorry mye skrivefeil.. håper du forstår det fordi om
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 har du rett i, nei vi var ikke sammen mne jeg trodde vi skulle bli d, så får jeg vite i ettertid av ex hannes (hun han ble sammen med når jeg ble gravid) at han bare brukte meg for sex har han sagt til henne og at han snakker dritt om meg til alle.. men at han klarte å kjøre ei han bare utnytta på tjukka sier jo mere om han enn om meg? .. uff ass takk for det:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2007 herre gud for et mannfolk.. eller guttunge er nok heller rette ordet!!! Håper du klarer å heve deg over han og ikke tar innover deg hva han sier selv om det er MYE letter sagt enn gjort!! Du kommer til å klare dette flott uten han!!! Har han tenkt å være i livet til beibisen din?? Fy fa... for et menneske altså.. kjenner jeg blir forbanna nå... Sender en til klem jeg
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 verste er at mens vi drev å hadde sex før tok han opp lyder og filmet med mobilen.. det dær driver han å viser til kompisene sine:S herregud for ett menneske, det dær fikk jeg vite i dag!! jo jeg driter jo i hva han sier men håpet han kunne være voksen nok til å ikke si sånt om mamman til ungen hans liksom.. han sier han skal det men vet nå ikke om han kommer til å være det, han har jo løyet så mye fra før av så... *klemmer tilbake*
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2007 å herlighet.. er det mulig.. vise rundt slike ting.. fy fa.... skulle gitt han en spytteklyse altså... Huff håper det går bra med deg.... Håper han snart kan skjønne at man ikke snakker slik om moren til ens barn...
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 det er så barnslig av han, håper en av de jentene hans hevner seg en dag og filmer han å viser fram... det går bra med meg, lar meg ikke knekke av idioti... det håper jeg også
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2007 he he.. ja det hadde vært noe det.. stå på tigern ... jeg heier på deg... hvor langt er du på vei?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. mars 2007 jeg er i uke 32 gleder meg son tilå treffe snuppa mi... har fått det meste i hus nå... mangler bare vognen, den kommer fra tyskland i mai.. joho.. har du begynt å få ting påplass eller?
mememe Skrevet 25. mars 2007 #16 Skrevet 25. mars 2007 i kveld er ikke helt kvelden her heller.. har ikke stått opp ordentlig.. venter bare på å kunne legge meg igjen..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. mars 2007 huff hva er det med deg da?? har du smerter?? stakkar.. sender en klem...
mememe Skrevet 25. mars 2007 #18 Skrevet 25. mars 2007 er vel egentlig ikke noen ting.. bare en møkkadag.. takk for klem klem til deg å )
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #19 Skrevet 25. mars 2007 skjønner jeg godt, er skikkelig utålmodig allerede jeg:) nei jeg flytter 1 mai og da skal jeg kjøpe ferdig alt, men litt har det da blitt:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 25. mars 2007 klem klem klem til alle sammen..
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 25. mars 2007 #22 Skrevet 25. mars 2007 ikke kvelden her heller, men er heller ikke noe spes grunn til det..
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #23 Skrevet 25. mars 2007 *gruppeklemme til alle som sitter å har en trasig kveld og de som bare vil ha en klem sånn allikevel*
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 25. mars 2007 se litt på baby tingene deres.. det hjelper litt vertfall...
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 25. mars 2007 #25 Skrevet 25. mars 2007 jeg trengte klem, tigern! Sender god klem til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå