Gå til innhold

Umulig å legge

Anbefalte innlegg

trenger råd og tips her nå.

lillegutt holder på å få tenner oppe. har blitt helt umulig å legge. gråter med en gang jeg legger han i senga, hylskriker. ender med at jeg tar han opp å prøver lt. roer seg med en gang. prøver igjen(papaen prøver men skal bare ha mamma) koser med han, synger. etter 2-3 timer så har han gitt. er dette normalt? går det over? blir kjempesliten og frustrert på vegne av han for han er jo så trøtt. flere? fint om noen svarer.

ellers er han en utrolig blid og glad gutt men den legginga er blitt en kamp( sover da hele natta heldigvis)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8761426-umulig-%C3%A5-legge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, du må bli sliten av legginga nå om det er sånn. Har dere faste rutiner, og legger han på samme tidspunkt? Ingrid var vanskelig ei natt pga øreverk, da la jeg en kosebamse i senga som hun kunne leike med, hva med en bitering i senga? Hvis han er så plaga pga tennene, kan du kanskje gi han en paracet og se om det hjelper?

har hatt faste rutiner på legginga siden han var 2mnd så skjønner liksom ikke dette.han har bitering og kosekluter, bamser. er en smokknekter så nå er det mitt siste håp. så fort han har sovna så er alt strevet over. men begynner å bli lei av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...