Gå til innhold

And isn't it ironic...

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skal le eller grine jeg. Her har jeg i flere måneder gått gjennom traumer i mitt eget hode, vært til samtaler med jordmødre og fødselsleger og håpet i det lengste at jeg skal få innvilget KS (pga haste-ks sist, med dertil traumatiserte tanker om hvordan neste kan ende), men får foreløpig nei...

...mens naboen min strever vettet av seg for å få lov til å føde vaginalt! Men hun hadde en helt fin vaginal fødsel med førstemann. Hennes "problem" er at hun har fått diabetes i mellomtiden, så barnet ser ut til å bli stort.

Vi går til forskjellige sykehus da, så nå er jeg nesten overbevist om at jeg må bytte sykehus!!!

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke kan få KS når min første fødsel gikk som den gikk. Jeg er lita, bare 163 cm høy, gutten min satt fast i bekkenet og måtte til slutt skjæres ut. Til nå ligger gutt nr 2 helt likt, i sete, og skal det fortsette slik bare VET jeg at dette ikke kommer til å gå bra. Skal ikke psyken min veie litt også da? Sukk, i morgen tar jeg en ny telefon!!!

...det var dagens lille hjertesukk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8761406-and-isnt-it-ironic/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig hvor lite forståelsesfull og hensynsløse disse legene kan være nå til dags.synes du skal ta den tlf og få innvilget ks dersom du ønsker det på et annet sykehus så fort som mulig,for det kan jo i verste fall ta litt tid..STÅ PÅ,det er din kropp og dine følelser!!og lykke til,håper det går som du vil :-)

Jeg synes også at du skal vurdere å bytte sykehus. Har hørt og snakket med flere som opplever samtalene og sykehusene veldig forskjellig. Selv var jeg inne til samtale nå 15 mars - sov dårlig natten før og gruet meg skikkelig. Fikk en veldig forståelsesfull lege som hørte på hva jeg hadde å si og innvilget keisersnittet.

Så IKKE gi deg. Her er det bare å stå på. Forlange å få snakke med andre - eventuelt kontakte et annet sykehus.

Lyikke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...