vivilvi Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har lest litt om temping og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre dette på best mulig måte. Er det OK å teste i munnen feks? Jeg står ikke opp til samme tidspunkt hver dag, hvordan gjør jeg det da? Jeg vil ikke bli hysterisk over dette, men nå har vi prøvd ganske lenge uten hell. Hvor tidlig kan man kreve å bli testet for endometriose? Har de fleste symptomene og vil nødig bruke flere år hvis dette er tilfelle.
melkekua™ Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det beste er i stumpen eller vagina, selv temper jeg i munnen. Jeg finner el selv om ) Jeg temper med en gang jeg våkner og det har også har gått bra. Tempene har kanskje svingt mye, men jeg har en viss anelse over syklusen. Det med endometriose kan jeg dessverre ikke svare deg på.
vivilvi Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Det er litt ubehagelig for sambo om jeg skal tempe i stumpen hver morgen, hehe. I tillegg må det jo være vanskelig å holde det rent? En ting er de få gangene vi er syke, men det er jo ganske mye arbeid og vaske det i sprit hver eneste dag.
Erisa* Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg temper i munnen selv, men har nettopp begynt, så jeg vet ikke helt. Hvis jeg har sovd veldig lenge en dag, har jeg mye høyere temp enn hvis jeg måler tidlig om morgenen. Hvis du temper rektalt, så fins det egne beskyttelseshetter du kan ha utenpå termometeret, som er engangs, slik at du kan kaste de etterpå.
vivilvi Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 Det er jo en idé Hva finnes ikke i dag Er det noen som hvet om den digitale Clear Blue el-testen er kommet enda? Mener jeg leste noe om en slik på internett for en tid tilbake. Jeg satser nok å å prøve i munnen først ja !
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har nå tempet en stund, og temper godt under tunga. Hver morgen kl 6.. Alarm på tlf, temper, sovner, våkner av termometer som piper, leser av og "ringer" det inn på tlf, og sovner igjen.. Litt ekstra pes, men får jo veldig korekte målinger.. Fører det inn i kurve seinere på dagen.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå