Gå til innhold

Må man få igjen mensen etter fødsel for så å bli gravid igjen eller kan man bli gravid uten å ha fått den tilbake??u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har jo en eggløsning før mensen...og det egget kan jo bli til et barn...da har du blitt gravid, men ikke hatt mensen først.. :) så..ja!

Ja,men jeg syns dette høres litt rart ut...er det et egg inne i oss som har liggi der sinnsykt lenga og venter på å bli befruktet da?for mensen er vel at det egget som ikke har blitt befruktet blir skylt ut hver mnd..for vi får nytt egg hver mnd?men det er sikkert vanskelig å bli gravid når vi ikke har hatt mensen siden vi ikke vet når vi har eggløsning..hmmmn..noen andre som vet??diskutert med ei venninne idag..

Minto har helt rett, hun! Men det er klart at det er vanskelig å finne ut når denne eggløsningen er;-) men det finner man ut ca 14 dager etterpå...

Eggproduksjonen begynner allerede når vi ligger i mors mage. De lages med andre ord ikke hver mnd, men "slippes" ved eggløsning. Jeg har også tenkt på dette med mensen og behov for prevansjon, men fant ut at jeg ikke turte ta noen sjanser! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...