Gå til innhold

Syden med baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i syden med baby?

Vi planlegger sydentur i juni, da er småttisen 5/6 mnd.

Noe spes vi må tenke på før man velger sted? Er 3 uker for lenge?

Er redd han er litt liten, og at vi må holde oss i skyggen hele ferien!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i syden nå i skrivende stund..:) Og syntes det er helt topp lillemann er 3 mnd :)!

Dessverre så er det bare en uke og vi reiser hjem på tirsdag, men hadde vært topp om det hadde vært lenger.

Nå bor vi privat da, så kanskje akkurat det er litt annerledes enn hotell ferie men dog.

Ikke noe problem å dra på stranda heller egentlig, er bare å ha en parasoll for solen så lillen kan være i skyggen, ellers så er det ikke noe farlig å være på stranda...:)

Syntes det er helt toppers.... Så dra om dere kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en sydentur da:)

Tror ikke dere trenger å tenke på noe spesielt når dere velger sted, det går nok greit uansett hvor i syden dere drar. Det er de eksotiske stedene man skal holde seg unna med småbarn.

Tror faktisk jeg hadde valgt leilighet istedenfor hotellrom. Det er fordi da har man kokemuligheter. Kan være greit så man får kokt vann til mme (hvis man bruker det), sterilisert smokker osv. Man får jo sikkert gjort dette på hotell også da, men veldig greit å kunne gjøre alt selv på rommet.

Tror ikke 3 uker blir for lenge heller. Da får dere god tid til å slappe av og kose dere masse:)

Hvis dere har en parasoll så er det jo bare å ha gutten under den når dere er på stranda, da er det nok ikke noe problem. Ellers er det vel bare å huske å smøre dem med en god solfaktor, selv om babyen oppholder seg i skyggen.

 

Vi skal til syden med tulla vår i september vi da:) Blir herlig med litt sol og varme:)

 

Ønsker dere en god tur!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har villet bestilt leilighet på bakenivå for å unngå å bære vogna opp og ned heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.gang vi var i syden med førstemann var hun 6-7 mnd - ikke noe problem. Siden den gang har hun vært avgårde et par ganger i året. Nå vet jeg ikke hvor dere har tenkt dere da, men hvis det er innenfor europa og charter trenger dere ikke å bekymre dere. Likevel synes jeg tre uker hørtes mye ut da...jeg tenker på klimaet bla.

 

Vi reiser til kroatia med begge ungene i beg av juni, da er det ikke for varmt - vi starter med en tur på 10 dager - tror det er passe 1. gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo leie rom/leilighet på bakkeplan, og i nærheten av bassenget, så kan han jo sove inne på dagtid iallefall, samtidig som du får bada/sola deg ;)

På stranden kan han ligge under en parasoll...

De kan godt være litt i solen og, bare husk på solhatt, høy faktor og masse å drikke!!! Gi vann mellom måltidene hvis det er veldig varmt :))

Høres deilig ut med 3 uker i syden :)

Kos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...