Gå til innhold

JEG ER GRAVID!!! LYKKEDAG!!!

Anbefalte innlegg

Her satt jeg i morges og hadde mange spørsmål... og nå er jeg altså gravid. Jeg har vært litt innom på disse sidene, men har ikke vært noe aktiv. Litt om meg selv. Er 35år, har ingen barn, jobber som spesialpedagog og har værdens kjekkeste samboer. Jeg har ikke brukt prevensjon på over to år, så dette er stort!!!! Jeg er så LYKKELIG!!!

Jeg har termin samme dag som Mas@under. Dette er jo helt sykt!!!

Vi har pusset opp i helgen, og mye vasking gjenstår. Jeg som er gravid ,,, he he, slipper å gjøre noe som helst. Dette er morro!! Jeg har lyst til å rope det ut for hele værden, godt denne kanalen finnes. Til Mas@under: blir du fortsatt på denne linken, eller er det annen link for oss?

Stor klem til alle....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8760744-jeg-er-gravid-lykkedag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så flott at du fikk positivt. Roper HURRA for dere og spiren!

Det er riktg at det finnes et annet forum for de som er over 35 og har lykkes å bli gravide, nemli "gravid - moden alder". Det er dit vi alle sammen har søkt om overflytting til. (mange av oss er også smuglesere der - må jo følge litt med på dere om har lykkes).

Men du må gjerne oppholde deg litt her inne hos oss også, strø om deg med baby-støv og dra oss med over til sofaen.

Håper du får et fint svangerskap. Du får sette deg ned å nyte det mens de andre pusser opp og gjør det fint!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...