Gå til innhold

jeg blør!!!!


midlin

Anbefalte innlegg

hei.. jeg har ikke testet ennå..skal teste på tirsdag..da får jeg testen, men ejg er to uker over mens..og har symptomer.. tror jeg er gravid..men i dag begynte det å kome litt blod i utfloden.. hvis jeg er gravid er jeg ca 7 uker på vei..neon som kjenner til dette?? eller har hatt det samme selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke opplevd det selv men har hørt at det er veldig vanlig. men blør du mye i et par dager ville jeg kontaktet lege, men som sagt har hørt om mange som har hatt det sånn og det har gått helt fint:-) lykke til videre=-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..det beroliger lit..jeg har sjekka den siste timen og det har kommet lite brunlig blod i utfloden..men ejg har hatt menssmerter noen dager nå da.. men håper på positiv test på tirsdag:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på det jeg og:-) går bare og venter.... men det sies at man har mens smerter fånn rett før man kanskje finner ut at man er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...ikke for å skremme deg..men jeg var 8 uker på vei i jula...1.juledag kom det brunaktig utflod og det samme 2.juledag...3.juledag,på kvelden begynte jeg med friskt blod..4.juledag var jeg hos lege..spontanabort! Hadde menssmerter i tillegg...Trenger ikke være noe,har hatt blødning ved annen graviditet også..da gikk det bra! Er nå 12 uker på vei igjen..

Vi krysser fingrene og håper på det beste...slemt av meg å skrive dette,men syns du bør vite det at kroppen ordner opp hvis det er noe galt!

Stor varm klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..jeg har lest litt, og det er mange som har mesnsmerter hele svangerakpet, og litt blødninger underveis.. jeg har også ømme bryster som bruker å forsvinne når jeg får mens..men ømheten har ikke forsvunnet, så da håper jeg på +tegn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...