midlin Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 hei.. jeg har ikke testet ennå..skal teste på tirsdag..da får jeg testen, men ejg er to uker over mens..og har symptomer.. tror jeg er gravid..men i dag begynte det å kome litt blod i utfloden.. hvis jeg er gravid er jeg ca 7 uker på vei..neon som kjenner til dette?? eller har hatt det samme selv??
ambumamma Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 har ikke opplevd det selv men har hørt at det er veldig vanlig. men blør du mye i et par dager ville jeg kontaktet lege, men som sagt har hørt om mange som har hatt det sånn og det har gått helt fint:-) lykke til videre=-)
midlin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 okei..det beroliger lit..jeg har sjekka den siste timen og det har kommet lite brunlig blod i utfloden..men ejg har hatt menssmerter noen dager nå da.. men håper på positiv test på tirsdag:-D
ambumamma Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 håper på det jeg og:-) går bare og venter.... men det sies at man har mens smerter fånn rett før man kanskje finner ut at man er gravid
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 hei...ikke for å skremme deg..men jeg var 8 uker på vei i jula...1.juledag kom det brunaktig utflod og det samme 2.juledag...3.juledag,på kvelden begynte jeg med friskt blod..4.juledag var jeg hos lege..spontanabort! Hadde menssmerter i tillegg...Trenger ikke være noe,har hatt blødning ved annen graviditet også..da gikk det bra! Er nå 12 uker på vei igjen.. Vi krysser fingrene og håper på det beste...slemt av meg å skrive dette,men syns du bør vite det at kroppen ordner opp hvis det er noe galt! Stor varm klem..
midlin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 hmm..jeg har lest litt, og det er mange som har mesnsmerter hele svangerakpet, og litt blødninger underveis.. jeg har også ømme bryster som bruker å forsvinne når jeg får mens..men ømheten har ikke forsvunnet, så da håper jeg på +tegn :-D
midlin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2007 huff da.. ja det er jo greit å være forberedt på det værste da...:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå