Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Noen som har dette? er dere fornøyde?
mamma til3 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg triller en herqules razor 6 spinn for tiden (blandt annet:) Har denne softbagen som kan gjørest om til kjørepose. Er det den du mener? Jeg er fornøyd. Nå er snuppa 9 mnd og vi bruker den enda. Har tatt av berestropper og det som gjør den til softbag. Syns den er veldig praktisk med alle lommene.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 nei jeg tenkte på den hardbagen.. synes softbagen ser så skrøpelig ut liksom,hehe.. men blir ikke vogna veldig lav da?? eller at babyen ligger lavt??? Jeg hadde simo vogn med min første,og den er jo så høy o forhold til herqules.
mamma til3 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Har både simo og herqules her:) En eldre simo til å sove i da den gynga henne så godt i søvn, og denne herqules med doble svingehjul fremme. Den er noe lavere enn simo. Syns det gjør vogna mer kompakt og lettere å se over når en triller på kjøpesenter. Kalesjen på Herqules er bare helt suverent lun og god da! Hadde en Teutonia til mellomste jenta. Synest å minnest at den var veeldig lav..men har ikke tenkt på det når jeg har trilla herqulesen min.. Softbagen skrøpelig?? Hehe..Syns den er helt super jeg:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har razor4 jeg, og er super fornøyd. etter vi begynnte med den så ser simovogna ut som en skraphaug, hehe.. Herqules er jo så robust og stødig. Men vi lurer da på om vi skal koste på oss den hardbagen til 1400kr. (den er slik at du tar av hele overdelen på vogna, så bare hjulene og stativet er igjen, så klikker du på hardbagen istedet) Eller om vi bare skal bruke simo vogna.. (gruer meg til å gå tilbake til lufthjul, er noe dritt) Eller 3 alternativet er jo å sjekke ut denne softbagen da... kanskje den ikke er så ille som jeg forestiller meg... Du kan se bilde av vogna og vognabagen på nicket mitt. (men min vogn er mørkeblå med gule detaljer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå