Gjest Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 hvilken stokk bruker du? er interissert i å komme i kontakt med andre tarotleggere skjønner du...utveksle erfaringer etc...
Sommer-8 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 hei Hanson-Roberts, bare elsker dem... har prøvd noen andre men bare fått negativ energi... disse kortene er helt utrolige... har lest at de er snille... hehe men de passer for meg... hva bruker du?
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 jeg har barbara walkermen føler at jeg er på tur å vokse ut av kortene nå så må vel se meg rundt etter en annen stokk... men jeg bruker også å få inn bilder...så kortene er bare en pekepinn for meg...har du lagt lenge...? selv er jeg på begynnerstadiet...vel neten på tur til å vite og kjenne alle kortene.... det tar jammen tid...hehe
Sommer-8 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 ja det er sant, er på begynner stadiet jeg også, har lagt for venner og kjente i et par år, men det er så mye å huske, så det er alltid greit med litt hjelp av boka på det man ikke husker... Heldig du som har utviklet evnene dine til å se bilder ved hjelp av kortene...Ser bare bilder når det er snakk om å finne ting...
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 nei ser alt mulig...kan ennå ikke tune inn på ting jeg selv vil... er først det siste året jeg har åpnet meg... så det som kommer opp kan være alt fra fargen på huset eller navn til mannen...hehe
Sommer-8 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 ok, det tar vel litt til å få kontroll på slike krefter... har ikke noe sånt annet enn å finne ting som sagt... men er jo ikke alltid det stemmer heller, for kan jo se et sted det har vært, og det hjelper jo ikke så mye... Håper jeg utvikler det mer, men har ikke funnet meg selv før nå... har vært i stor ubalanse... så da faller vel ting på plass etterhvert... Men høres veldig spennende ut å få opp bilder sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå