_Mita_<3 Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Herregud for noen unger.. så respektløse og stygge i munnen.. er det mulig.. gudamei.. stakkars de foreldrene. men mye ligger nok i de ja, for at barna har blitt son... Håper ikke jeg får en så umulig unge...hehe
Ellen81 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Nesten alle kan få barn, men ikke alle kan være foreldre... Det krever litt og det er ikke gjort i en fei. Jeg mener det at hvis ungene er "umulige" så kommer det fra foreldrene. Stort sett i de fleste tilfeller... Så hvis du får en umulig ungen, så trenger du kanskje ikke se lenger enn dit nesa rekker... Det er i hvertfall min erfaring. Hvis du bruker sunn fornuft og ikke tar etter alle disse barnevakt programmene på tv, så går det nok fint. Man kommer langt med å være tolmodighet og respekt.
_Mita_<3 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Ja veit.. alt ligger i hva foreldrene gjør.. Å de fleste gir seg å lar ungen får overhånd.. og det blir jo helt feil.. Her skal det være regler i gården ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå