Gå til innhold

NOV/ DES-GJENGEN..


Rakri

Anbefalte innlegg

Hei alle dere med termin i slutten av november og begynnelsen av deember. Kanskje vi skulle ha en "ordentlig" gjeng??

Moro å sammenligne hvordan det går med symptomer og mager etter hvert. Gratulerer til ALLE dere andre som også har fått positiv test i det siste...:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! Termin i slutten av november.

Håper bare min lille hybelbeboer blir værende..

 

Føler meg helt fin, det eneste er at puppene er ømme og at jeg av og til blir litt svimmel.

 

Enn dere andre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner jeg har en del vondt i magen kanskje ikke så rart siden livomora blir større :)

har ikke fått vondt i puppene ennå...og jeg håper jeg slipper å bli kvalm som jeg var med nr 1 ble det i uke 9 !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin slutten av november jeg også, om alt går bra:)

 

Kjenner ikke særlig mer enn litt stikking i magen, og at puppa er litt ømme. Var kvalm en liten stund for noen uker siden, det har gitt seg!

 

Gratulere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg egentlig i fin form. Kjenner mange symptomer, men etter langt tid med hormoner og prøving og venting, tror jeg at jeg tåler det meste.... Det jeg kjenner til nå er:

- ømme pupper, ofte med en stikkende smerte. Området i mitdten er allerede blitt mørkere

- Trøtt og atter trøtt (jeg som egentlig er B.menneske må krype til køys tidlig)

- Ikke så mye kvalm, bare om jeg blir veeeldig sulten da.

- Vondt å gå opp trapper / gå mye. Håper det bare er nå i begynnelsen, og at jeg ikke blir plaget med bekkenløsning hele tiden

 

Men mest av alt så er jeg bare KJEMPEGLAD :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 22. november=)

heller ikke så mange symptomer, litt humørsvigninger, ømme pupper og "noe rart" i magen, litt små uggen hele døgnet på en måte=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. desember (hvis alt bare går fint fint) :-)

 

Venter ennå på at jeg skal kjenne det mer på kroppen. Er kun litt mer trøtt og springer endel flere ganger på do...(slitsomt, hehe).

Lurer på når om jeg ikke skal kjenne det i puppa snart...?!?... Men er glad og håper lille Emil eller Ingvil holder seg inne :==)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss spiren henger fast her, så er den ventet i slutten av november. Testet positivt i dag. Kjenner det strekke litt i magen når jeg reiser meg, og litt ømme pupper. også har jeg måttet leggge meg tidlig de siste kveldene, noe jeg aldri gjør! kjenne også at beina blir fortete slitne når jeg går tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant alt går som det skal har jeg termin i slutten av november. Litt usikker på når jeg ble gravid, men det er nå det denne internett-terminen sier hvertfall :)

 

Ellers er jeg myyyye trøtt, vondt i magen, og kjenner at det stikker i magen når jeg går trapper. Bortsett fra det kan jeg ikke klage :)

 

Hurra for alle oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin en eller annen gang på november regner jeg med. Skal til første legetime torsdag. Har gått veldig opp og ned de siste to ukene. en dag kjenner jeg ingeting, den neste ligger jeg med vondt i magen i timesvis... Stikker i magen, og uggen og dårlig form. HAr også fått ømme pupper nå, og har vært utolig oppblåst og er med i pudding-mage-klubben...;) Synes det er så rart at jeg kjenner såpass mye så tidlig, forrige gang viste jeg jo ikke at jeg var gravid når eg var så alngt på vei som jeg er nå...merka ingeting før over to måneder på vei...og da begynte det bare med ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter

 

synes dere er litt pesemist når dere skriver:

så sant alt går bra har jeg termin....

hvis spira sitter så har jeg termin osv

 

hvorfor må dere ha med den setningen alle sammen??

selv om vi er akkurat nesten har blitt gravide så må dere tenke positivt og ikke så mye negativt tenk om det skjer noe, håper jeg ikke mister..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du - du har helt rett!! Men jeg er en sånn hva hvis person.. Og det har faktisk ikke gått opp for meg at det er en spire der. Men du har så rett så rett, vi må være positive! Klart dette går bra!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jo nesten ikke gått opp for oss heller...sambo sa til meg i stad har du fått mensen? nei har ikke fått mensen man får ikke det når man er gravid sa jeg da hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Eg har termin i slutten av november en gang, er trøtt og sliten, ømme bryst, stikkninger i magen..tar alt med et smil:)

 

Har to gutter fra før av...Glede meg til å bli mamma igjen..kjekt med et sant tråd synes eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Min sitter her å erter meg fordi jeg ikke kan drikke alkohol på et år!! Kanskje mer! Han sier han ikke er like sjokket som meg, syns jammen meg at det var på tide at det skjedde... Mens jeg hører jo mest til på lost-øya for øyeblikket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ar termin 1.desember, akkurat som LiKri :o)

Det er første svangerskapet mitt og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen... Har VELDIG såre og stive brystvorter, mye vondt i magen og diare, og trøtt....Zzzzz..... Ellers ikke noe kvalm (ennå)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :-)

 

Jeg har termin ca 22. november - og vi er kjempelykkelige!

 

Jeg er ikke kvalm, men trøtt som ei strømpe (går nå straks og legger meg, hehe) - puppene er veldig ømme, spes midt på hvor det også er blitt mørkere. I tillegg er det stikkinger i magen, og i et par netter forrige uke var jeg så støl opp mot ribbena at jeg våknet av smerte hver gang jeg snudde meg. Det har heldigvis gått over, nå er det venstre lyske som bare er litt vond...

 

Men dette bryr jeg meg ikke om - smerte er midlertidig som de store gutta sier - og det er alt verdt det for en baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her. Har termin ca 15. nov (er litt usikker).

Dette blir nr 3, har to jenter fra før :o) Mine symtomer er litt småkvalm, trøtt, oppe å tisser på natta, og kaffekjærringa klarer ikke kaffe mer.....

 

Lykke til alle sammen, dette kommer til å gå så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17.-21. november - regner 21. foreløpig :) Er 6 uker i dag, og kvalm i dag tidlig for første gang (sverget for meg selv at aldri mer pålegg til frokost... ;) ) Puppene er ikke så ømme lenger, men like store. Var skikkelig oppblåst i magen, men det har blitt bortimot bra etter jeg begynte med Biola og tok en tur på trening :) Og så har jeg nok fått litt lavere blodtrykk, det svartner ofte når jeg reiser meg.

 

Nå gruer jeg meg til flytting i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Blir nok rundt de tidene på meg også.

Usikker på termin da siden jeg ikke fått konstantert enda, dette blir min andre .

Har fra før av en lite gutt på 14 månder så det kommer til og bli heavy er en stund med to småttiser.

Denne var ikke planlagt men nå som han eller hun har kommet gleder jeg meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har ikke vært hos lege/jordmor ennå, men tror jeg har termin i midten av nov (14.nov. i følge kalkulatoren:)).

Kjenner godt på kroppen at ting skjer, men har absolutt ikke helt gått opp for meg ennå, hva som er i ferd m å skje...:)

Er fortsatt bare min samboer og min søster så vet om "vår lille spire", så da gjør det ekstra godt å kan se spsm og svar her, og snakke m "likesinnede";)

 

Gratulerer alle sammen og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...