wicca Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har mangen som står på vent i innboksen min så dere må bare smøre dere med tålmodighet, jeg kommer over alle til slutt Har spådd veldig mangen den siste uken og blir ganske sliten av det så må se på dere innimellom når jeg har litt overskudd. Klem
Krin Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det skjønner jeg veldig godt :-))))))))))))))))) Ta den tiden du tenger. Varme klemmer fra
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hei Stakkar deg! Ja det blir nok mye og mange. Jeg har bare svart deg som du ønsket. Og kommet med termindato. Nå er det bare 4 dager til min termin, så nå lurer jeg fælt på om det sjer snart!? Hihi Ha en fin solrik dag!?
veronica<3 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Beundrer bare at du gidder å bruke fritiden din på folk du ikke kjenner! Det er det ikke hvem som helst som hadde gjort, har selv sendt deg en melding, og kjenner jeg får litt dårlig samvittigehet... Iallefall TUSEN takk fra oss alle du hjelper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå