Gå til innhold

kombivogn med 4 hjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sånn delvis bestemt oss for kombivogn med fire faste hjul. Vi har foreløpig sett på Simo, Emmaljunga og Brio...men det er så vanskelig!!

Noen som har erfaring med disse eller andre kombivogner med 4 faste hjul??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikke erfaring med Emaljunga, men med Simo og Brio. Av Simo og Brio er det ingen tvil: Kjøp Brio! Brio har alle de gode egenskapene som Simo har, men i tillegg er den lettere, stødigere, og blir mindre sammenlagt. Altså like god plass til barnet og like god kvalitet som en Simo, men altså lettere.... De eneste jeg ville annbefalt Simo til er veldig høye mennesker siden Simoen er så høy. Brio til alle andre!

Skrevet

NB, ser at du også er ute etter andre annbefalinger. Da vil jeg si at Teutonia Mistral og Prestige er veldig gode vogner. Mistralen er veldig lav og kan bare ha løs bag (hard eller soft) i sportsvogndelen, mens Prestige er litt høyere og kan ha litt større bag rett på understellet (som en duovogn) eller løs bag inni sportsvogndelen. Hvilken som er best for dere kommer ann på hvor høye dere er, og om dere trenger stor bag eller ikke.

Ser at mange her liker Emmaljunga City Cross. Så hvis jeg var dere ville jeg ha vurdert City Crossen, Brio og Teutonia Mistral/Prestige! Ta den dere liker best. Gode vogner alle sammen!

Skrevet

Har Emmaljunga og Simo vogner, så kan ihvertfall si hva jeg mener om disse. Ville absolutt gått for Simo fordi Emmaljunga sin sportsdel er kortere i lengden, altså vokser barnet fortere ut av den. Simo har nedfellbar bøyle foran barnet, dette letter legging med pose på vinteren. Dessuten har ikke Simoen falmet i det hele tatt, mens jeg har kjøpt ny kalesje til Emmaljungaen fordi den var blitt utrolig blass. Dette er mine erfaringer ihvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...