wini Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Nå er det kommet opp i 109 vordende mødre her inne, ganske fantastisk da! Regner med at begynner å bli endelig, da folk fra nå av stortsett havner i Desemberklubben;o) Velvel, another day in paradise sier nå jeg!
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Hurra for alle 109 babyene som skal feire sin første julaften med masse pakker, nisse og pupp........tihi Jeg ønsker alle jentene lykke til med spirene som skal vokse seg til store og friske med røde kinn :-)
maritmora Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Stilig! lykke til alle sammen, måtte det gå bra med oss alle. Vi blir nok godt kjent etter hvert. Klem
virgo72 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Det er utrolig at vi er blitt så mange!! Håper at det går bra med alle;og at vi blir minst 109 som får verdens flotteste julegave! Ser fram til sommeren,gå litt lettere kledt og være stolt av magen som strutter.
MorTilMalthe Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg vet ikke om jeg har fått meldt meg inn her jeg Er litt treig av og til. Har termin 3. nov, er 27 og førstegangsmamma fra Bergen.
Anele&Solstråla Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har vel heller ikke meldt meg inn her.... Er 25 år, bor i Oslo og har termin rundt 10.nov... Dette blir mitt første og stØrste under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå