Gå til innhold

Mensmurringer i uke 6

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten konstant mensmurringer, er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du tungt fysisk arbeid? Kan jo være. Jeg hadde det slik i min forrige svangerskap. Det ga seg etter at jeg fikk bytte arbeids oppgaver.

Skrevet

Hei

Jeg er i svangerskapspermisjon med dattera mi på 9 mnd så det blir jo noen løft, men kan jo ikke få byttet arbeidsoppgaver :) Nesten glemt hvordan det er å være gravid enda det ikke er så lenge siden.. Lurer kanskje på om jeg hadde det slik litt sist også og at det ga seg når jeg var 6-7 uker på vei.

Skrevet

jeg hadde også mye mens murringer både i dette og de to andre svangerskapa, var en del bekymra for å få mensen siden de kunne være så kraftige at det kjentes ut som at skulle begynne og blø, men så leste jeg om at når livmora vokser så kjennes det ut som murringer. (sikkert ikke alle som har det) Nå er ikke jeg så flink til å ordlegge meg, men det er helt normalt og ha murringer i starten av svangerskapet og litt uti. Bare tenkt positivt hver gang du får det og slapp av når du har det..jeg la meg godt til rette i sofaen jeg og strøyk meg på magen hver gang og tenkte: nå vokser livmora..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...