Gå til innhold

I morgen skal jeg på ul..... :)


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Håper virkelig det går fint, merker jeg er ganske nervøs.. Men det går vel mest sannsynlig greit, er ingenting som tyder på at det ikke burde gjøre det i hvertfall, så jeg må jo tenke positivt:)

Er 7 + 4 i morgen, så jeg håper jeg får se et lite hjerte som banker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da :)

du ser nok helt sikkert hjerte for det begynner å slå på dag 25 etter unfangelsen :)

vi må tenke mere positivt enn negativt når vi går gravid ellers blir vi gale !:)

lykke til i morra det går så fint :)

er dette din første?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunajenta.

Jeg og er 7.4 i morgen. Hvorfor har du ul så tidlig?

Merker du noe til at du er gravid?

Jeg kan ikke helt tro det ennå, men kvalmen taler vel for seg selv.

Lykke til i morgen da. Må få høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter:)

Dette blir min første ja, men jeg har hatt SA før, så jeg bestilte privat ul bare for å sjekke at alt ser greit ut. Er jo litt dyrt, men tror det blir verdt det.

Har ikke merket så mye til graviditeten foreløpig, men kvalmen begynner å gjøre seg gjeldende nå hos meg og...

 

Skal selvfølgelig komme med oppdatering på hvordan det går!

 

Klem klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det var på ul. Må få full oppdatering ettersom vi er akkuret like langt på vei.

Hvor langt var du kommet når du hadde SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det skal du få:)

Hadde en SA i uke 6 første gangen jeg ble gravid, så jeg er jo kommet lengre nå, og det er jeg kjempeglad for! Er dette din første og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detter er min første ja. Vi har prøvd siden desember så jeg ble veldig overasket over at det gikk så fort. Håper bare det går bra og at den lille er frisk. Hvor gammel er du?

Jeg er 28, så det er vel egentlig på tide å bli mamma for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 28:) Hehe, morsomt, vi er jo ganske like da! Bortsett fra at vi prøvde i 8 mnd før jeg ble gravid denne gangen. Men det er jo helt greit nå, så lenge alt står bra til med den lille spiren. Gleder meg virkelig til magen kommer og til jeg kjenner liv der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ganske like ja.

Jeg og gleder meg til magen kommer, men det er vel en stund ennå til det vil synes. Har dere fortalt nyheten til familie og venner? Jeg har så lyst til å fortelle, men samboeren vil vente litt. Tror jeg her greid å mase meg til å få fortelle det til de aller nærmeste i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til nærmeste familie og noen få venner. Synes det er like greit egentlig, skulle det gå galt er det godt å ha støtte fra dem. Går alt bra i morgen kommer vi nok til å fortelle det til flere, vanskelig å vente:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg skal og på privat UL imorra og er og 7+4. Hadde ulfor en uke siden også og da så vi ett bankende hjerte.

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...