dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 hei! ser du venter på aih... hvordan fant dere ut at dere skulle prøve det,og f.eks ikke ivf? jeg lurer på om vi også kan prøve det.... hvor er det dere skal inn?? klem fra
Kick80 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Hei! Vi ble henvist til AIH av gyn etter å ha prøvd Pergo. AIH er kun aktuelt for par hvor mannen har normal sædprøve. Jeg får veldig sjelden EL på egenhånd, så selv om vi har villet få barn i over halvannet år, så har vi ikke hatt så mange sykluser å prøve på. Mange får tilbud om AIH mens de venter på IVF. Vi skal søke om IVF også når vi kommer inn til AIH i mai. AIH er mindre omfattende enn IVF, og dessuten er det mye billigere. Vi vil gjerne prøve ut de mulighetene vi har før vi tar neste steg (IVF). Sjansene for å bli gravid er større ved IVF. Tror sjansene på AIH ligger rundt 25% et sted, avhengig av hva som gjør at du ikke blir gravid på egenhånd og alder. Vi skal gjøre det på Sykehuset Østfold.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 ok,mannen min har et antistoff i sæden,men fint antall og alt det andre er fint. men gyn har henvist oss til ivf,så da mener vel hun at det er best for oss.... synes det er så mye å sette seg inn i jeg.... når skal dere igang? vi venter på samtale på Riksen,men har også søkt privat.
Kick80 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Da kan du snakke med Riksen om AIH. De preparerer jo sæden ved AIH, så det kan hende det kan være aktuelt for dere. Men AIH kan dere som sagt få mens dere står i kø for IVF, så dere taper ikke noe tid på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå