WishToBeMom Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Fikk tips om å høre litt med dere ang erfaringer med fryseforsøk.' Jeg er på rugedag 12 i mitt fryseforsøk nr.1 (ICSI). Er i god form, og merker ikke noe spesielt eller har ingen bivirkninger / symptomer på noe. Jeg ventet mens fred/lørd denne helgen, og nå er søndag og ennå ingen tegn til mens. Pleier å spotte også, ingen tegn til det heller. Så har en god magefølelse og prøver å tenke positivt nå. Jeg fikk satt inn 2 egg i naturlig syklus, dag 16 i syklusen. Kan jeg forvente forsinket mens pga hormonene jeg tar (6mg progynova og 600mg progestan)?? Eller kan jeg håpe på at noe har skjedd??? Fint om noen av dere vil dele deres erfaring med meg! Ønsker dere alle masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8759370-g%C3%B8ril-og-minni79/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Nå kan jeg dessverre ikke gi deg et ordentlig svar her, men jeg kan i allefall svare Jeg merka heller ikke noe av symptomer når jeg var på det siste forsøket, da jeg ble gravid.. Hadde faktisk samme sympt da jeg testa neg på første frys, som da jeg testa pos på andre frys.. Jeg pleier alltid å spotte selv foran mensen, men pga crinonen så har jeg ikke gjort det på noen forsøk.. (har spotta bittelitt noen timer før mensen kommer bare, før spotta jeg mange dager før) Så da jeg testa på rugedag 14 det siste forsøket ble jeg rimelig sjokka da jeg testa positivt (allikevel om jeg ikke spotta...) Jeg hadde ingen god følelse da.. Men heldigvis så stemte ikke magefølelsen min.. Du kan nok dessverre forvente en forsinket mens pga progesteronen. Jeg fikk ikke mensen før rugedag 17 første frys.. Men selvfølgelig kan du også håpe at noe har skjedd :) Det er jo alltid et godt tegn at mensen ikke har kommet, og at du ikke har spottet kan jo også være et veldig godt tegn nå. Jeg skal i allefall krysse fingre og tær for deg jeg. Ser at jeg høres litt negativ her, men det er ikke meningen. Ha tro på at det skal gå bra. Aldri mist håpet!! Jeg håper virkelig at det skal gå bra for dere nå!!!!!!!! Jeg har stor tro på frys vettu. I magen min ligger et frysemirakel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8759370-g%C3%B8ril-og-minni79/#findComment-8761035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 25. mars 2007 #3 Del Skrevet 25. mars 2007 Så spennende da!!! Jeg synes dette høres positivt ut... Jeg ble gravid på mitt første fryseforsøk, men jeg hadde det i naturlig syklus så jeg stod ikke på noe hormoner. Vet ikke om mensen kan bli forsinket når du står på progestan. Men hvis mensen ikke har dukket opp før RD 14 så tror jeg sjansen er stor for at du kan være gravid... Har du fått beskjed om å teste på på RD 14? Jeg hadde heller ikke noen spesielle symptomer før jeg testet positivt så det tror jeg ikke du skal tenke på. Jeg krysser alle mine fingre for at du har en liten spire på gang. Du får holde oss oppdatert!!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8759370-g%C3%B8ril-og-minni79/#findComment-8761104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
WishToBeMom Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Gøril og Minni79 Tusen takk for svar, støtte og lykkeønskninger, det varmer, og det trenger jeg nå i siste finaleinnspurt:-) Jeg skal teste på tirsdag, RD14 ja. I mitt første forsøk med fersk egg i jan så kom mensen 3 dager etter at jeg sluttet på progestanen. Da hadde jeg brun utflod ( liknet på spotting) fra dag 8. Men antar det skyldes egguttak, var ikke vanlig spotting. Men neste vanlige mens i feb så hadde jeg sånn brun spot utflod igjen, kanskje dette har endret seg pga hormoner etc. Men denne gangen har jeg inge utflod eller spotting, pleier å ha det 1-3 dager før mens.Har kun hvit resteuflod pga progestanen jeg går på. Merker i dag litt trykk nederst i magen, vet ikke om det betyr noe. Ikke klassisk mensmurring heller. Jeg får håpe 2 dager til og stole på magefølelsen, ellers så får jeg bare takle om det går dårlig igjen på tirsdag. Nervepirrende! Klem fra meg, og masse masse lykke til dere videre!!!! Er super spent. Elle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8759370-g%C3%B8ril-og-minni79/#findComment-8764603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå