Gå til innhold

Hvordan fortalte mannen din at han var klar for å få barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi :) det er ikke akkurat noe sånt min samboer ville sagt ..

Vi bare pratet om at vi ville ha barn vi også, tvillingbroren hans har en sønn, og vi har helt smeltet etter det begge to ! :)

Samboern satt og så på Kill Bill2 her for noen uker siden i fylla....

Da han så jenta der så sa han plutselig: "jeg vil også ha ei sånn datter"!!! Eeehhh.... jo sa jeg ogaå, men tenkte liksom ikke mer på det! Flere ganger sa han det iløpet av filmen.... Hmmm... tenkte jeg, begynner han å bli klar tenkte jeg??....

Joda, kvelden etterpå så kjørte han løpet fullt ut!! :D (har praktisert hopp-av-i-avingen-svingen-metoden hittil)..

Da vi var på besøk til kusina mi som hadde kommet hjem med sin 2 dager gamle sønn, så sa han høyt ut så alle kunne høre det at "ja vi håper no at det komer en sånn en til oss også snart da"! :D

Så da vart vi plutselig prøvere! :D:D:D

Hehe, han samboeren din virka ganske underholdende, Trultemora:)

Vi har vel hatt en langsiktig plan om at når mannen min fikk seg jobb etter studiene kunne vi begynne å prøve. Og i oktober fikk han jobb, og pga litt stress akkurat da tok jeg et brett til med piller, og så slutta jeg. Så fikk det være opp til han å bruke prevansjon. Så når kondomen ikke kom fram, spurte jeg om han var klar til å bli pappa likevel, så smilte han bare lurt og sa ja:)

Vi hadde lagt oss på kvelden og lå og småpratet litt i mørket..Vi pratet litt div. om fremtiden og jeg merket at min kjære hadde noe på hjertet for han var så stille der han lå (da tenker han vanligvis på noe lurt :) ) Plutselig setter han på lyset og ser på meg, så spør han; er du sikker, 100% sikker på at det er meg du vil være sammen med resten av livet? Jaaa, svarte jeg.. nesten litt redd (sånn over-seriøs stemning setter meg litt ut av spill..hehh..). - Da har jeg lyst at vi skal lage baby sammen, sa han da.. Jeg ble helt stum jeg, for selv om jeg hadde tenkt mye på det hadde jeg aldri aldri nevnt det for han. Så han tok meg på senga der - bokstavelig talt. Jeg ble jo supergira og slet med å få sovne den kvelden ja :)

• 2 uker senere...

Annonse

kjæresten min har hele tiden sagt at han vil bli pappa før han runder 30, og han blir det om ca 1,5 års tid..! vi har vært sammen i et år nå snart. Og jeg slutta på sprøyta i august (skulle tatt ny i aug/sept-skiftet), og siden da har vi vel egentlig prøvd en liten stund. Håper det klaffer iløpet av uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...