Gå til innhold

Alkohol og amming - mange spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har tidlegare drukke eit glas vin og amma like etterpå, har ikkje veldig hatt dårleg samvit for det. I går drakk eg i løpet av 8 timar ca 4 glas vin og to gin tonic, den siste gin drakk eg kl 01, det siste vinglaset ca 04. Eg gav han flaske når han vakna på natta. Eg hadde spreng og kl 8 pumpa eg ut ca 140ml, har lyst å frysa dette ned, men er litt skeptisk. Då var det 7 timar sidan siste glas med sprit og 4 sidan siste med vin.

Eg drakk over ein lengre periode på 8 timar og rekna meg som litt påvirka, men ikkje særleg brisen.

Kan eg frysa ned mjølka å gje han det seinare? synk promilla etter at ein har pumpa mjølka ut? eller held den seg då konstant?

Mange spørsmål. Håpar nokon kan svara meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke spart den melken. Du kan bruke den i badevannet de neste dagene, eller på tørr hud! Melken inni kroppen har din promille, kommer den ut beholder den den du da hadde.

Forøvrig, du var heldig at ikke utdrivingen fikk seg en smell. Pass på å unngå sprit, det kan skje tredje og fjerde gangen så vel som første... Mange her har hatt den bitre erfaringen!

Du nevner forresten ikke hvor gammelt barnet ditt er! Det betyr en del for svarene mine.

Skrevet

Då kastar eg den mjølka. Han er 4,5mnd. Eg har lese at det ikkje er så bra med sprit, men eg valde likevel å ta meg eitpar drinkar og står for det.

Skrevet

Det har du selvsagt rett på ;)

Men det er greit å vite hva som står på hvis det faktisk skjer!

Skrevet

Hehe :) Sant nok. Eg har lese om det, så eg var budd på at det kunne skje. Og sidan det ikkje skjedde, så kan eg godt seia at den gt'en smaka innmari godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...